'מנהלי שיווק מצייצים' נפגשים באירוע מיוחד עם הרצאה של יעל ארד והקרנת טרום בכורה של 'סנודן'

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

סייב דה דייט: קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה על ידי אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן וציינה לאחרונה 4,500 חברים, משיקה אירוע השראה והעשרה מיוחד לחברי וחברות הקבוצה, שיתקיים ביום שני ה-19.9 במתחם יס פלאנט בקניון אילון.

האירוע בהפקת איילת שורץ, יפתח עם התכנסות, כיבוד וזמן חופשי לנטוורקינג. לאחר מכן תועבר הרצאה של הג'ודאית יעל ארד, סגנית אלופה אולימפית, סגנית אלופת העולם, אלופת אירופה והישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית. ארד תעביר הרצאה בת 45 דקות על מצויינות עסקית באנלוגיה לעולם הספורט.

בסיום ההרצאה יהנו המצייצים מהקרנת טרום בכורה של הסרט 'סנודן' (Snowden), המגולל את סיפורו של אדוארד סנודן, עובר לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי (NSA) של ארצות הברית, שהתפרסם בעקבות הדלפת מידע סודי על תוכניות המעקב של הסוכנות. ההשתתפות באירוע בתשלום סמלי של 50 ש"ח ופתוחה לחברי וחברות הקבוצה בלבד. למידע נוסף הקליקו כאן.

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

'מנהלי שיווק מצייצים' היא קבוצת פייסבוק סגורה שהוקמה ב-2015 ע"י אמיר שניידר מתוך רצון אמיתי, לפגוש עמיתים מעולם השיווק והפרסום ולהתייעץ עימם בנושאים העומדים בראש סדר היום שלי כמנהל שיווק, כך מספר שניידר למזבלה.

מאז השקתה, עלתה הקבוצה עם מספר שיתופי פעולה, ביניהם השקת 'מדד הפרסומות המודברות' עם חברת ויגו ואתר גלובס, השקת 'מדד הפרסומות' השבועי עם יפעת בקרת פרסום וחטיבת וואלה! Brand News, ומדור ההיכרויות עם המזבלה.

הטריילר של סנודן | באדיבות yes פלאנט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים