מי זה החמוד הזה?

מזבלה

הזיבלון יוני להב, מנהל פלנינג במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מספר בתוכנית 'הקמפיין' (ערוץ 23 – הטלוויזיה החינוכית) של לילך סיגן על קמפיינים מדיה יצירתיים.

flixcoil3477753-flixcoil3477753-novid

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

24 תגובות לפוסט

24 תגובות

  1. לא אכפת לי אם מר אבולה הוא פלנר, איש קריאיייב או מנקה השירותים של שלמור. צפיתי, נהניתי, החכמתי. לא צריך יותר מזה.

  2. [Comment ID #28742 Will Be Quoted Here]

    בסופו של דבר היו חומרים על השולחן ומהם נבחרו הסופיים. "הספק" ירד כי לא מתאים לפורמט התוכנית קטע שבו לילך ואני יושבים 45 שניות ומקשיבים לסאונד רדיו.

    ירידה בעריכה = לא צולם. אין הכוונה שנחתך אחרי.

    אתה בוודאי מתאר לעצמך שהיו עוד הרבה חומרים שנשקלו ונשארו בחוץ.

  3. יוני,
    אני חושב שהעריכה (כפי שכתבת בתגובות הראשונות) לא עשתה איתך חסד,
    כדאי שמי ששלח את הסרטון יצרף במס' מילים כי היו גם פרסומות מהארץ (הספק) שהחליטו להוריד בעריכה בגלל סיבות כאלו ואחרות …
    מלבד זאת, מגיע לשלמור טפיחה על העבודה המקצועית שהם מבצעים,

  4. אה

    אתה יכול לכתוב עכשיו שאני לא אובייקטיבית…(כי אני אשתו…)
    זה בסדר…
    זה יעזור לטיעון שלך…

  5. בעלי היקר – שיחקת אותה
    יצאת תותח

    אחד שלא מבין – כנראה שלא תבין לעולם…
    להיות פרסומאי בנשמה זה הרבה יותר גדול מלהיות פלנר, קופי, ארט, מנהל קראייטיב ואפילו מנכ"ל משרד פרסום.

  6. עצוב לי כל כך לראות אנשי קריאייטיב שעסוקים בלהשמיץ "פלנר" במקום לראות ולהקשיב למה שהוא אומר. אם רק תקדישו את שלושת הדקות לצפייה, תוכלו לשים לב שהוא יודע על מה הוא מדבר. אני זכיתי להכיר את ג'וני, והוא מבין קריאייטיב יותר מהרבה "אנשי קריאייטיב" שהכרתי.

    אילו רק היה מתמזל לכם לעבוד על בריף שג'וני כתב, הייתם מבינים את ההבדל התהומי בין "פלנר" לבין פרסומאי טוב, שמבין מצוין גם בקריאייטיב.

    בהצלחה ג'וני!

  7. [Comment ID #28688 Will Be Quoted Here]

    פלנר שאוהב קריאייטיב, ועל אחת כמה וכמה, מבין קריאייטיב הוא נכס אדיר למשרד. הוא זה שמתחיל את התהליך ומרים להנחתה ככה שאם יש לו זיקה קריאטיבית הוא יידע להביא את החוזקות והמשפט הנכון שיפתח לקריאייטיב את הראש. לדעתי זה מדהים שאיש פלנינג עם יד על הדופק ומביא דוגמאות רלוונטיות וחדשות (לא שוב וופר פריקאאוט) שאגב, אם תשים לב, מושתתות על פלנינג: בכל 30 שניות נוספת אישה מוכה למעגל, 1 מתוך 100 נשים עלולה לחלות בסרטן. אלו נתונים שפלנר שם בבריף. מאחל לכל משרד פרסום שיהיה לו יוני להב שכזה בכל מחלקה.

  8. יש הבדל בין לאהוב קריאייטיב לבין לדעת לעשות כזה.
    במשרד בו אני עובד, התקציבאית חולה על קריאייטיב, נכחה בטקסי הקקטוס בשנים האחרונות וגם באפ"י, אפילו הגתה רעיונות לדג הזהב, אבל זה לא עושה אותה קריאייטיב.

    חשוב לעמוד על ההבדל הזה.

    הצלחה, רק הצלחה ג'וני

  9. [Comment ID #28678 Will Be Quoted Here]

    אז זהו יוני, שפה בדיוק הטעות שלך- החשיבה שלי לא צרה ובטח שאיננה ראש סיכה. אני רק חושב שמתוקף תפקידך אתה אמור לתכנן אסטרטגיות, על אחת כמה וכמה עכשיו כשאתה "ירוק" בשלמוריה ולתת לאנשים שעל דלתם רשום "קריאייטיב" לעשות ולדבר על קריאייטיב.

    שלא תבין לא נכון, אני שמח שאתה אוהב מאד את הענף ויודע עליו הרבה, מאחל לך גם המון הצלחה במשרד החדש ובכלל, אבל בסופו של יום אתה לא קריאייטיב.

  10. [Comment ID #28678 Will Be Quoted Here]

    לא יכולתי לומר את זה יותר טוב.
    מישהו חכם אמר לי פעם שאין כזה דבר פלנר, תקציבאי או קופירייטר – יש פרסומאי. אדם שאוהב פרסום, חי פרסום, מבין פרסום ויוצר פרסום. הטייטל הרשמי הוא רק בשביל הביזנס קארד.
    ואם הרמת פעם קמפיין אתה יודע שלא פעם ולא פעמיים הרעיון הגדול יגיע מהאסטרטגיה שפיצחה את הבריף לחלוטין או מהתקציבאות שמכירה את הלקוח יותר טוב מכולם.

  11. טוקבקיסטים וטוקבקיסטיות יקרות,

    לפני שאתם מרימים על גבה על הבחירה ביוני, כדאי מאוד לדעת
    שמדובר מאוהביי הקריאייטיב הגדולים שפגשתי ושלפני כחצי שנה
    הוציא מכיסו 15,000 ש"ח כדי לנסוע איתי לפסטיבל כאן, פסגת הקריאייטיב.
    כן, כפלנר. עכשיו תחשבו כמה מכם עשו את זה על חשבונם הפרטי
    ותבינו שאין מחיר לאהבה. במיוחד כשמדובר בקריאייטיב.

  12. [Comment ID #28674 Will Be Quoted Here]

    אז אני מבין שאתה בעד חשיבה צרה וראש קטן…

    אני חושב שאם פלנר, או כל בעל תפקיד אחר במשרד פרסום, לא יכול לאהוב, להתלהב ולהסביר פרסומות וקריאטיב, עדיף לו לחפש מקום אחר.

  13. מצטרף לתגובתו של אבנר-

    פלנר שמסביר על קריאייטיב. לאן הגענו?
    מה הלאה? תקצביאית שמסבירה על ארט?

    בעצם בעצם בעצם בעצם

  14. [Comment ID #28663 Will Be Quoted Here]

    כמובן שיש קריאטיב טוב בישראל בכלל ובשלמור בפרט.

    הייתה העדפה של ההפקה לחומרים מחו"ל.

    הפרסומת הישראלית היחידה "ששברה" אפילו את החומרים מחו"ל הייתה "הספק" שלנו בשלמור, והיא נשארה בסוף בחוץ רק משיקולי עריכה.

  15. למה מנהל פלנינג משלמור מסביר לנו על קריאטיב (איכותי) ע"י הצגת פרסומות לא של שלמור?
    ויותר מזה, ע"י פרסומות לא מישראל (רומניה, ברזיל ופרו),
    האם הפרסומות בארץ כ"כ גרועות?
    האם הקריאטיב בישראל כ"כ רדוד?
    האם דג הזהב הוא המפלט מהיובש הפרסומי? (שממש לא נראה כך)
    האם לא הגיע הזמן שמישהו ידליק את האור ויגיד את הדברים מפורשות???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים