משרד הפרסום ברזני-לוי זכה בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' של הוועד האולימפי

רובי ברזני
רובי ברזני

משרד הפרסום ברזני-לוי זכה בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' – מרכז המבקרים האינטראקטיבי של הוועד האולימפי בישראל. כבר בחודש יולי הקרוב, תעלה "החוויה האולימפית" בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו, בדיגיטל ובפייסבוק, תחת המסר "יש מקום להשראה".

מרכז המבקרים הוקם בשנת 2009 על ידי הוועד האולימפי בישראל, במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים לציבור הרחב בישראל ובכלל. מדובר בחוויה אינטראקטיבית רב חושית המוצגת בחמישה אולמות ייחודיים מלאים באפקטים, המייצגים את חמש הטבעות האולימפיות באופן מרתק ובאמצעים חדשניים. הטבעת המרגשת במיוחד היא הישראלית, המוקדשת כולה למדליסטים הישראלים ולאסון אולימפיאדת מינכן 1972. לפני כשלוש שנים, בשנת 2012, קיבל המוזיאון הכרה עולמית כשהתקבל כחבר בארגון המוזיאונים האולימפיים של הוועד האולימפי הבינלאומי.

רובי ברזני, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום ברזני-לוי: "זו בהחלט זכות גדולה עבורנו להוביל את הפרסום של הוועד האולימפי ולמתג פעילות כל כך חשובה ומעוררת השראה של קידום מורשת ספורט, מצוינות והישגים אולימפיים. הוועד האולימפי מצטרף לרשימה מובחרת של לקוחות מובילים בתחומם הממלאים אותנו גאווה ותחושת מחויבות גדולה".

בין לקוחות ברזני לוי (קישורים לקמפיינים): רשת בתי הקפה גרג, רשת re:bar, חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, ענקית הטכנולוגיה EPSON, משאיות ואוטובוסים MAN מבית מכשירי תנועה, רשת חדרי הקריוקי הפרטיים PLUGIN, חברת השיט הבינלאומית Royal Caribbean ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים