סחורה אלף אלף: גדי שמשון משיק סוכנות שיווק תוכן

גדי שמשון, קרדיט תמונה: Rani Graff
גדי שמשון, קרדיט תמונה: Rani Graff

גדי שמשון, מי שנחשב לאחד מחלוצי האינטרנט ועולם הבלוגינג בישראל, משיק סוכנות לשיווק תוכן חדשה בניהולו, "אלף אלף דיגיטל". בצוות ההנהלה של הסוכנות חברים יגאל כהן, מנכ"ל חברת לינקס מחקר ואסטרטגיה לתובנות עסקיות, ושוקי גלילי, איש תוכן ו-SEO, אף הוא נחשב מחלוצי עולם הבלוגינג והתוכן בישראל.

המטרה המוצהרת של 'אלף אלף דיגיטל' היא לחבר בין עולמות הקריאייטיב והתוכן לעולם השיווק הדיגיטלי מבוסס הנתונים. בסוכנות החדשה של שמשון מציעים שירותי אסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן, הקמת ותפעול של זירות תוכן מורכבות, שיווק התוכן בשיטות מגוונות ושימוש מושכל בנתונים הנאגרים לצרכי re-targeting ובנייה של קהילות משתמשים.

אלף אלף דיגיטל
אלף אלף דיגיטל

שמשון מסר למזבלה: "זיהינו חלל בשוק הישראלי: מחד, לא מעט פעמים מייצרים תכנים בדרך הזולה ביותר האפשרית, במיוחד במדיה החברתית שהפכה לרעש לבן של ממתקים מהירים חסרי ערך תזונתי. מאידך, כל עולם השיווק מבוסס הנתונים משתמש גם הוא בתכנים אולם מאחר והם אינם מיועדים לספק באמת ערך מוסף לגולש או לתרום לחיזוק המותג, ההשקעה בהם פחותה עוד יותר. אם התוכן הוא באמת המלך, הגיע הזמן להלביש אותו כראוי.

אנחנו מתחילים עם תוכן טוב: התמקדות במסר, בקול מאחוריו, במלים שמרכיבות טקסט והעריכה שלהן, באריזה האינטראקטיבית, בעיצוב, בממשק, בתמונות, בקטעי הוידאו החמודים (של חתולים!). אנו מלבישים אותו כמו מלך – תוכן טוב היום חייב להיות עטוף טכנולוגית באופן שהופך אותו לחלק אינטגרלי מהשיווק הדיגיטלי של הארגון. אנו מציעים נסיון של עשרות שונים בתוכן אינטראקטיבי, יחד עם מתודולגיית עבודה שפיתחנו המתבססת הן על יכולת קריאייטיב מוכחת, והן על אופטימיזציה וניתוחי אנליטיקס המבוצעים לכל רוחב משפך התוכן".

גדי שמשון, בעברו עיתונאי, עורך ואיש קולנוע, הוא מחלוצי האינטרנט במדינת ישראל. הקים את מגזין התוכן הראשון בעברית, היה העורך הראשון של וואלה ושל נענע (וגם של אייס), חבר בדירקטוריון תפוז אנשים, ספק התוכן ל-orange time של פרטנר, מרצה, יועץ ומנהל דיגיטל. הסוכנות ממוקמת במרכז תל אביב.

קרדיט תמונה: Rani Graff

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים