קשת ו-Screenz ממשיכות להשתלט על הטלוויזיה העולמית, משיקות שת"פ עם רשת fox

Screenz
Screenz

Screenz הישראלית רושמת לזכותה הישג נוסף, כשנה לאחר עסקת Rising Star עבור רשת השידור ABC בו הוטמעה טכנולוגיית ה-Real Time Platform באפליקציית המסך השני לשידור הטלוויזיוני, עלתה השבוע לאוויר אפליקציית המובייל BOOM! לצד שידור התוכנית המבוסס על הפורמט הישראלי של קשת DCP ברשת השידור האמריקנית fox.

אפליקציית BOOM! תאפשר לצופים להיות חלק אינטגראלי מהשידור, להתחרות מול המתמודדים באולפן, מול משתמשים אחרים, ולהמשיך את המשחק גם לאחר סיום שידור התוכנית. אפשרות ה: 24/7 Play Anytime game באפליקציה יחצה את גבולות המשחק וייצר חוויה אינטראקטיבית עם גרפיקה דינמית, תחרויות, לוח מנצחים והזדמנויות לתוכן ממותג נוסף מעבר לשידור הטלוויזיוני.

פיתוח האפליקציה של Screenz נעשתה בשיתוף עם רשת פוקס וחברת קשת DCP. זהו שיתוף הפעולה הראשון של Screenz עם רשת השידור האמריקאית fox וחלק משיתוף פעולה מתמשך עם קשת שהחל בפיתוח פורמט "הכוכב הבא" מבוסס טכנולוגיית החברה אשר נמכר ל 25 מדינות ברחבי העולם.

Screenz - בום
Screenz – בום

אלי אוזן, מנכל חברת Screenz: ״אנחנו נרגשים לעמוד מאחורי שיתוף פעולה ייחודי זה בין fox קשת DCP. הפורמט מזמין את חוויה אינטראקטיבית ובכך משלים את צפיית ה 360 של התוכנית. שימוש בטכנולוגיה החדשנית של Screenz יחד עם אנימציה מתקדמת ויצירת משחק בין משתתפים שונים הממשיך מעבר לשידור התוכנית, הופך את חווית המשחק לאירוע אינטראקטיבי אמיתי וחי".

אסף בלכר, מנהל קשת DCP: "אפליקציית בום תשנה את חווית הצפייה של האמריקאים ותשאיר אותם מחוברים לשעשועון בזמן אמת תוך תחרות מאתגרת תחת מגבלות זמן. אנו שמחים להיות חלק מהשותפות לקידום טכנולוגיית המסך השני במטרה להעשיר את חווית הבידור האינדיבידואלית של כל צופה ומשתמש."

שעשועון BOOM! פרי פיתוח קשת, עידו רוזנבלום ויולי אוגוסט הפקות, הושק בישראל באפריל 2014 בהצלחה רבה עם ממוצע צפייה של 26.7% ו- 746 אלף צופים. כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת שעשועון מאז תחילת מדידת הרייטינג בישראל. השעשועון זכה להצלחה מיוחדת בקרב צעירים בגילאי 18-24.

Screenz - בום
Screenz – בום

BOOM! משלב את הדרמה והמתח של סרטי האקשן, עם תחושה של משחקי וידאו. למתמודדים זמן קצוב לענות על שאלות טריוויה, תוך נטרול פצצה מדומה. על המתמודדים לנטרל 8 פצצות, כלומר לענות נכונה על שמונה שאלות טריוויה. כל שאלה מיוצגת פיזית על ידי פצצה מדומה וכל תשובה אופציונאלית מיוצגת על ידי חוט המחובר לפצצה. כל תשובה נכונה מנטרלת פצצה, כשרק החוט המייצג את אותה תשובה נותר מחובר. התוכנית הופקה על ידי יולי אוגוסט הפקות. הפורמט נמכר בפסטיבל מיפ 2014 לרשתות טלוויזיה ב-6 מדינות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים