תקציב המיתוג והעיצוב של ארומה תל אביב עובר לסוכנות Awesome Tel Aviv

Awesome Tel Aviv
Awesome Tel Aviv

בסיום מכרז שנערך בין מספר סוכנויות מיתוג, זכתה Awesome של מעין פרוינד ויואב גתי בתקציב הנחשק של ארומה ת"א. הסוכנות תהיה אחראית על מיתוג מחדש של הרשת ופיתוח שפה תקשורתית ופרסומית חדשה. כחלק מהמהלך, ימותגו מחדש סניפי הרשת והשפה התקשורתית והפרסומית תעודכן. ארומה תל אביב, הנמצאת בבעלות גולן עינת, מונה למעלה מ-30 סניפים הפרושים ברחבי העיר תל אביב, ביניהם סניף רוטשילד שנפתח לאחרונה המיועד להיות סניף הדגל של הרשת. כאשר סניפים נוספים צפויים להיפתח בקרוב ברחבי העיר.

Awesome
Awesome

עדי לביא, מנהלת השיווק של הרשת: "ארומה בתל אביב, הינה רשת בצמיחה שדואגת תמיד להישאר מעודכנת ולספק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר. כחלק מהרצון לחדש ולרענן ועל מנת להתחבר לקו העיצובי החדש של הסניפים החלטנו לטפל בשפה הגרפית של כלל האלמנטים הפונים אל הלקוח. אני שמחה על הבחירה ב-Awesome שהציגו לנו עבודה מרשימה ביותר… מדובר בחברים מוכשרים שיהיו השותפים שלנו לדרך החדשה שהרשת יוצאת אליה".

מעין פרוינד, מנכ"ל Awesome תל אביב: "ארומה בתל אביב היא בדיוק מסוג המותגים שאנחנו אוהבים. מדובר במותג צעיר, בולט, שנותן ללקוחות שלו חוויה שהיא גם כיפית וגם מאוד איכותית. אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של ארומה בתל אביב אל לקוחות הסוכנות ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח ולהפוך את ארומה ל-awesome אפילו יותר.

Awesome תל אביב, הוקמה ב-2011 ע"י מעין פרוינד ויואב גתי וכיום מועסקים בה 14 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאיטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחותיה של הסוכנות נמנים HOODIES, מפעל הפיס, URBANICA, טבע, HULYO, ויולה גרופ, Cellopark, Gett, דיזנהאוז ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים