מינגלינק של רינת בן סימון זכתה ב-4 תקציבי שיווק ויח"צ חדשים

מינגלינק - רינת בן סימון / צילום: אלכסיי ארונוב
מינגלינק – רינת בן סימון / צילום: אלכסיי ארונוב

משרד יחסי הציבור 'מינגלינק' של רינת בן סימון זכה בארבעה תקציבי יח"צ ושיווק חדשים: רשת "המדרשה לאופנה", חנות תכשיטי היוקרה JANSAN, חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel ותקציב חברת R-Net, שותפתה העסקית של מיקרוסופט ישראל.

מינגלינק תעניק ללקוחות החדשים מגוון שירותי מיתוג, ניהול שיווקי ויחסי ציבור, לרבות קידום באמצעות הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד. עבור המדרשה לאופנה ניהלה מינגלינק מהלך של מיתוג מחדש בכל ערוצי השיווק של הרשת לרבות באפליקציית הוואטסאפ. עבור חברות קרדו ו-R-NET מינגלינק תנהל את פעילות השיווק הדיגיטלית השוטפת הכוללת רשתות חברתיות ובלוגים מקצועיים.

עבור חנות התכשיטים הצעירה JANSAN אשר מביאה בשורה צרכנית לקהל הישראלי, מינגלינק משיקה את חנות האונליין של המותג בהשקעה של עשרות אלפי שקלים לצד אירוע השקה, במסגרתו חברה מינגלינק לשת"פ ייחודי עם 'קמחי תאורה' אשר יארחו את מיטב הבלוגריות בתחום האופנה. החיבור בין שני המותגים נולד מתוך הצורך להנגיש את תכשיטי היוקרה ותאורות מעוצבות גם למעמד הביניים ולהעניק מגוון של אפשרויות בחירה לקהל הרחב.

לדברי רינת בן סימון מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הוירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים אשר רוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם.

מינגלינק הוקמה לפני כשנתיים ע"י רינת בן סימון, מנהלת שיווק ומומחית לכתיבת תוכן שיווקי, בעלת ניסיון מעשי של כ-10 שנים בתחום ניהול פרויקטים, הסברה ודוברות. בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים ובעלת מגוון תעודות מקצועיות בתחום שיווק האון ליין. החברה מספקת סל פתרונות מקיף לשיווק עסקים, הכולל: שיווק, פרסום, יחסי ציבור, ניו מדיה, קידום מכירות, כתיבה שיווקית אפקטיבית ועוד. כיום החברה מעניקה את שירותיה לעשרות חברות קטנות ובינוניות ממגוון תחומים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים