אלדד ויינברגר חוזר הביתה, ישמש כמשנה למנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב

אלדד ויינברגר
אלדד ויינברגר

הדרים טים של אילן שילוח וקבוצת הפרסום מקאן אריקסון ישראל קורמת עור וגידים. אחרי מינויו של עמית משיח כמנכ"ל משרד הפרסום והמחטף של נדב פרסמן ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מודיע היום משרד יחסי הציבור 'שלום תל אביב' המטפל בתיק היח"צ של מקאן, על עריקה נוספת, אולי הפעם יותר כמו חזרה הביתה, אלדד ויינברגר, מי שהיה אחד האנשים החזקים במקאן אריקסון ופרש לאחר 13 שנה בהן אייש מגוון תפקידים בכירים בקבוצת הפרסום, האחרון שבהן מנכ"ל מקאן דיגיטל.

ויינברגר, אחד הפרסומאים המוערכים יותר בענף, עבר בספטמבר 2013 לאייש את תפקיד משנה למנכ"ל מאקו – אורי רוזן, עתה ויינברגר חוזר לקבוצת מקאן, שם ישמש כמשנה למנכ"ל לקוחות. במסגרת תפקידו האחרון במאקו היה ויינברגר שותף לצמיחתו של האתר ולהפיכתו לאתר המוביל בישראל במובייל ובתחום הוידאו, וכן לפיתוח מוצרי פרסום ייחודיים לקשת המשלבים קרוס מדיה; טלוויזיה, דיגיטל ומובייל.

אלדד ויינברגר ב-TechDate של מקאן
אלדד ויינברגר ב-TechDate של מקאן

בין מינוי למינוי, מרבית מההנהלה הבכירה של מקאן ת"א נמצאת בימים אלה בחו"ל, במקביל למינוים של ויינברגר ופרסמן ליחשושים במסדרונות מקאן, מצביעים על פרידה אפשרית וקרובה משתי דמויות מפתח מרכזיות במשרד. באתר כלכליסט אף פרסמו לפני כחודש כי מנכ"ל המשרד היוצא ריצ'י הנטר מנהל מגעים לרכישת מלוא הבעלות של רשת ניו-פארם מידי המשביר ורמי שביט, וזאת באמצעות קרן ההשקעות גרין לנטרן, כך שלא מן הנמנע שפרידת מקאן תהיה גם ממנכ"ל הקבוצה.

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אני שמח להודיע על כך שאלדד נענה להצעתי להצטרף למקאן. מדובר באחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה. עם הצטרפותו של אלדד יחד עם נדב פרסמן בתחילת השבוע, הרי שמדובר בנבחרת החזקה בפרסום. מקאן שמה לנגד עיניה מטרה ברורה- להוביל את השוק בתוצר הקריאיטיבי והדיגיטלי שלה. אין לי ספק שלצד העוצמה המסורתית של מקאן במדיה ובאסטרטגיה, בשילוב עם המינויים החדשים והצוות הקיים נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הקריאיטיביים והדיגטליים הטובים והאפקטיביים ביותר עבור לקוחותינו".

אלדד ויינברגר: "אני מודה לאבי ניר ואורי רוזן על תקופה מרתקת במאקו, ונרגש לחזור למקאן ולהיות חלק מקבוצת החלומות של הפרסום בישראל"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים