ראובני פרידן IPG עולים עם קמפיין ראשון עבור חברת הביטוח AIG

AIG - משרד האוצר בדק ומצא
AIG – משרד האוצר בדק ומצא

חברת הביטוח AIG עולה בקמפיין טלוויזיה חדש המתקשר את זכייתה במקום הראשון, זו השנה השנייה ברציפות בתשלום תביעות, וזאת על פי דירוג משרד האוצר. מדובר בקמפיין הגדול הראשון של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG מאז הזכייה בתקציב של AIG לפני כ-3 חודשים שהיה בידי מקאן תל אביב. עלות הקמפיין מוערכת בכ-1.5 מיליון ש"ח. את מערך יחסי הציבור מוביל משרד היח"צ יוניק (Unik) של נסים דואק.

בקמפיין מובאות סיטואציות קומיות הממחישות את האבסורד הקיים כיום בשוק בכל הנוגע לטיפול בתביעות ביטוח. המהלך תחת המסר: "כשזה מגיע לכסף שלכם, אתם לא רוצים לחכות. משרד האוצר בדק ומצא, AIG במקום הראשון בתשלום תביעות שנה שנייה ברציפות".

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG: "במהלך השנים בהן אנחנו קיימים שמנו לנו למטרה לתת מענה לתביעותיהם של הלקוחות, ולהיות זמינים עבורם בכל עת שבה אנו נדרשים לכך. אני חושב שיותר מכל למדנו לשים את עצמנו בנעליהם של הלקוחות ולהתבונן בהם בנקודת מבטם, וזו העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת כיום לכל מי שעוסק בענף הביטוח. תשלום תביעת הביטוח מהווה את "רגע האמת" מבחינת הלקוחות, ואנו שמחים שהנתון החיובי אודותינו לא נעלם מעיניו של משרד האוצר שמצא לנכון לדרג אותנו שנה שנייה ברציפות במקום הראשון מבין כל חברות הביטוח בישראל. אנו נמשיך ונסייע ללקוחותינו ברגע האמת".

שגיב מוסיף: "AIG היא חברת ביטוח אחרת, כזו השמה את הלקוח במרכז, מבינה מה חשוב לו, ומספקת לו את זה. תשלום תביעת הביטוח מהווה את "רגע האמת" מבחינת הלקוחות, ואנו שמחים שגם משרד האוצר מצא ש-AIG מדורגת במקום הראשון מבין כל חברות הביטוח בישראל. אנו נמשיך ונעניק ללקוחותינו את חוויית הלקוח הטובה ביותר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים