עדי סופר תאני היא אחת הנשים המשפיעות בישראל לשנת 2015 על פי מגזין פורבס

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

עדי סופר תאני, מנכ"לית נציגות חברת פייסבוק בישראל, שנכנסה לתפקיד במרץ 2014 לאחר שכיהנה במספר תפקידים בולטים, ביניהם; מנכ"לית קבוצת קידום, ומנכ"לית וולסטריט, נבחרה לאחת הנשים המשפיעות בישראל לשנת 2015 על ידי מגזין פורבס (Forbes) ישראל. סופר תאני זכתה להופיע על שער גיליון אוגוסט של פורבס, לצידה של שרת התרבות מירי רגב, הכותרת 'הצנזוריות הראשיות' לא כל כך מחמיאה למרות המיקום הגבוה בדירוג.

כזכור, תחת משמרתה, הוסר עמוד הפייסבוק הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' מעל פני הרשת החברתית וזאת לאור הטענות כי מפעיליו מכרו סטטוסים שיווקיים סמויים למפרסמים שונים. סופר תאני אף הייתה יעד למתקפה תדמיתית, בעיקר סביב אי הסרת תכנים המסיתים כנגד ישראל וישראלים וסוגיית יצירת הקשר ודרכי ההתקשורת עם חברת פייסבוק, אשר נשמרים עד היום בסודיות וזאת על אף האיומים של עורך הדין גיא אופיר בנושא [האזינו להקלטה של המשיבון של פייסבוק].

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

דרור שאייר, מגזין פורבס ישראל: "המאבק שניהלו מפעילי העמוד 'סטטוסים מצייצים' המחיש היטב את הכוח והשליטה המוחלטים שיש לרשת החברתית על נתיניה. "סטטוסים מצייצים" היה אחד מדפי פייסבוק הנקראים בישראל. הוא שימש צומת מידע שהנגיש תכנים מן הרשת החברתית למאות אלפי גולשים. המפעילים אבי לן ועדי בנטוב הם אנשי אינטרנט שהשתמשו בפופולריות של הדף למיתוג עצמי ועשיית כסף. פייסבוק החליטה להוריד את הדף מהרשת, בנימוק שהוא שימש לפרסום מסחרי, בניגוד לכללי הפרסום באתר. כל ניסיונותיהם של לן ובנטוב להידבר ולנסות להגיע להסדר עם השוטרים חסרי הפנים של פייסבוק עלו בתוהו. בהיעדר כתובת ברורה לתלונות, הפנו השניים את טענותיהם אל סופר־תאני, אך פייסבוק הכחישה שהמנכ"לית הישראלית מעורבת בהחלטה. עם זאת, בשיחות רקע שלא לציטוט שנערכו עם עיתונאי רשת, הגנה פייסבוק ישראל על החלטת החברה האם".

"בהמשך השנה הגיעה סוגיית גבולות אחריותה של סופר־תאני אל בית המשפט, שם נאלצה להתגונן מפני עו"ד גיא אופיר, שאיים לחשוף את פרטיה האישיים. אופיר הודיע על כוונתו לעשות כן במסגרת מאבקו נגד השיטה האנונימית שבה מטפלת פייסבוק בפניות אליה. סופר־תאני ניצחה, ושופט בית המשפט המחוזי יהושע גייפמן אף קבע כי היא איננה אחראית באופן ישיר על הסרת תכנים מהרשת, אך ההתדיינות בבית המשפט הישראלי רק הדגישה את אופיו הייחודי של פייסבוק. אף גוף מדינתי לא יכול באמת להתמודד מולו. הוא באופיו כמעט הפוך ממהותה של מדינה, אך בכוחו – הולך והופך דומה לה יותר ויותר. ואם עוד לא השתכנעתם – נסו לחשוב על זה כך: מי יודעת עליכם יותר, שרת התרבות והספורט או סופר־תאני?".

את מערך יחסי הציבור של חברת פייסבוק בישראל, מוביל משרד היח"צ 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. לכל הפוסטים של עדי סופר תאני במזבלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים