אודי פרידן לצינור לילה: "אני עומד מאחורי הקמפיין נגד הרכבת הקלה" הלקוח הוא כלכלן

אודי פרידן בראיון לתוכנית "הצינור"
אודי פרידן בראיון לתוכנית "הצינור"

הפרסומאי אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן ipg, התראיין הלילה (21.8) לתוכנית 'הצינור' בהנחיית גיא לרר. כפי שדווח לראשונה במזבלה, פרידן הודה כי משרד הפרסום שלו, 'ראובני פרידן' הוא שעומד מאחורי קמפיין 'אוהבי תל אביב' שהושק בדמותה של מחאה חברתית כנגד פרויקט הרכבת הקלה והפנה את האצבע המאשימה כלפי ראש העירייה רון חולדאי ושר התחבורה ישראל כץ.

הקמפיין של פרידן (מתוך הצינור)
הקמפיין של פרידן (מתוך הצינור)

בשונה מהערכות גורמים שונים בתחום, פרידן טוען כי מאחורי הקמפיין לא עומדים בעלי אינטרסים, אלא מדובר ביוזמה אישית של כלכלן אשר אינו קשור לחברות הנדל"ן הנמנות על לקוחות ראובני פרידן, בראשן פרויקט 'מגדלי השוק הסיטונאי' של קבוצת גינדי השקעות וקנדה ישראל. המהלך שהושק בתחילת השבוע ונחתם תחת שמה של קבוצה 'אוהבי תל אביב', עלה במודעות בעיתוני הכלכלה, פרסום ממומן, מיניסייט וסרטון אינטרנטי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. לא אמרתי שאני עומד מאחורי הקמפיין ובטח שלא תקפתי את חולדאי. הסברתי שאנחנו אכן משרד הפרסום אבל שיש לקוח מאחורי העניין. למה אתם חייבים לעוות ?

    ————

    היי, לא יודע למה אתה חושב שמישהו עיוות, בכל מקרה תגיד לי בבקשה מה לדעתך מעוות בפרסום, ואתקן.

  2. לא אמרתי שאני עומד מאחורי הקמפיין ובטח שלא תקפתי את חולדאי. הסברתי שאנחנו אכן משרד הפרסום אבל שיש לקוח מאחורי העניין. למה אתם חייבים לעוות ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים