תפנית מוגזמת מדי בסיפור ההתכתשות בין עו"ד דב הירש לעיתון 'עובדה'

עיתון אזורי עובדה, 21.8.15
עיתון אזורי עובדה, 21.8.15

עורך הדין העפולאי דב הירש, עלה לכותרות בתחילת השבוע, לאחר שפירסם בפרופיל האישי שלו קריאה פומבית, כי ישלם 1,500 ש"ח במזומן לשלושת האנשים הראשונים שישלחו לו תמונה של דג עטוף בעיתון 'עובדה' (עיתון מקומי בצפון), וזאת לאור הסכסוך בו הוא נמצא עם העיתון. לטענתו, עיתון 'עובדה' (ש.י.- א.ד. תקשורת בע"מ) של יעקב שלזינגר, יצא נגדו במסע השמצות, לאחר שבשנה האחרונה טיפל ב-3 תיקים של לקוחות כנגד 'עובדה', לרבות גבייה והוצאה לפועל. דקות ספורות לאחר פרסום הסטטוס, הירש קיבל את התמונות המבוקשות של העיתון כשהוא עוטף דג, אבל הוא לא הסתפק בכך.

הנקמה של עורך הדין דב הירש
הנקמה של עורך הדין דב הירש

ביום רביעי הוא פירסם קריאה נוספת, הפעם עם הצעה לרכוש את כל עיתוני עובדה של הסופ"ש. "כל מי שיביא לי ביום שישי הקרוב את עיתון עובדה של אותו יום – יקבל 10 אגורות לעיתון. כל עיתון עשירי מזכה בבונוס 5 ש"ח. מי שיביא חבילה ארוזה שלמה של העיתון מקבל עוד בונוס של 10 ש"ח" כך כתב הירש ואף בישר כי הוא מצלם סרטון על 'עובדה' בחנות דגים.

דב הירש
דב הירש

הסרטון של הירש (עריכה: אורן גליק):

לפני כשעתיים, פרסמו 'עובדה' את העותק הדיגיטלי של העיתון שיודפס ויופץ בשעות הקרובות. עתה עם פרסום עיתון הסופ"ש של 'עובדה' עולה כי להירש בהחלט היו סיבות לדאוג לכך שכל העיתונים יעלמו כלא היו. לא פחות מ-7 איזכורים שונים יופיעו על הירש בגיליון של שישי (21.8). לרבות 4 אייטמים בשער הראשי, תמונה מובילה, ושני עמודים פנימיים, במה שעל פניו נראה כמו סגירת חשבונות אישית ונוקבת במיוחד מעל פני העיתון האזורי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. הנה חלפו רק שלוש וחצי שנים והעיתון העלוב הזה נסגר. שלזינגר ושימי וייס סגרו את העיתון להלכו הביתה

  2. מה קורה לעוכרי הדין בעפולה ?
    ראו מקרה איקו שהרישיון שלו נשלל לצמיתות

  3. שלזינגר אתה הולך לשלם פה כמה מאות אלפי שקלים: גם שימוש בתמונה שבבעלות דב (ולא אין לך אישור בכתב מאופיר שפיגל להשתמש בתמונה), גם לשון הרע עם על השקרים שפרסמת, גם פגיעה בפרטיות וגם חשיפת עניינים שבדלתיים סגורות.
    נכון שערב מחלת הסרטן שלך אתה לא תספיק לשלם. אבל זה בסדר – זו הזדמנות להמשיך ברגיפת היורשים שלך. והם ירדפו. דב הירש בדואי. אם צריך גם את המצבה שלך הוא יעקל

  4. עוד הירש החל בהשתלחות לאחר שפרמנו כי הושעה מלשכת עורכי הדין מאחר וסרב להשיב 14 אלף שקלים. בזמנו הפסיד במשפט לשון הרע וחוייב לשלם 100 אלף שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים