באומן בר ריבנאי לא משחררים את נדב פרסמן: ביקשו צו מניעה זמני למקאן ת"א

באומן בר ריבנאי לא משחררים את נדב פרסמן למקאן
באומן בר ריבנאי לא משחררים את נדב פרסמן למקאן

סערת נדב פרסמן, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי שיעבור בקרוב לאייש את משרת מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום 'מקאן תל אביב', מסרבת לרדת מהכותרות. במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ממשיכים לנסות לעצור ולצנן את המעבר של פרסמן למקאן ובימים האחרונים אף פנו לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב עם בקשה דחופה להענקת צו מניעה זמני.

נדב פרסמן - באומן בר ריבנאי
נדב פרסמן – באומן בר ריבנאי

על פי הבקשה של באומן, באמצעות משרד עורכי הדין 'צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טולידאנו ושות' עורכי דין', נדרש צו מניעה זמני שיאסור על פרסמן לעבוד בשורות מקאן תל אביב עד למתן הכרעה בהליך. צו המניעה גם מבקש לאסור על פרסמן לחשוף בפני צד שלישי כל מידע אודות באומן ולקחותיה וזאת בהתאם להתחייבותו בהסכם העסקתו. בבאומן אף צרפו בין היתר טבלה המציגה את ניגוד האינטרסים בין לקוחותיו של פרסמן כיום בבאומן לבין הלקוחות המקבילים והמתחרים שיטפל בהם במסגרת העבודה במקאן.

בקשה לצו מניעה זמני
בקשה לצו מניעה זמני

על פי התכתובת המשפטית עולה כי בבאומן תלו תקוות רבות בפרסמן, מי שנחשב לאחד הטאלנטים המבטיחים של קבוצת פובליסיס ישראל. מקורבים לבאומן מספרים למזבלה כי מדובר בחשש כבד פן פרסמן לא יערוק לבדו אלא גם ימשוך לקוח גדול 'Tier A' קרי סופר-פארם, מפרסם אשר ידוע בחיבתו הגדולה לפרסמן.

בבאומן אף חשפו את היקפי ההשקעה שלהם בפרסמן, בונוסים, תגמולים כדוגמת שהייה בפסטיבל קאן בעלות של כ-17,000 ש"ח לשבוע, מימון נסיעות והשתתפות בסדנאות בינלאומיות, ביניהן של חברת 'גוגל' וכנס בכירים של קבוצת פובליסיס העולמית, בסך כולל של כ-100,000 ש"ח.

מתוך צו המניעה לפרסמן ומקאן
מתוך צו המניעה לפרסמן ומקאן

מדובר בכ-115 דפים, אשר בהחלט משקפים את החשש הגדול סביב עזיבתו של פרסמן. גורמים שונים בענף מעריכים כי מקאן יצטרכו לשלם לבאומן "כופר" עבור שחרור פרסמן, בסכום הנעים בין 500K ועד מיליון וחצי ש"ח. פורסם לראשונה באתר ICE ע"י משה בנימין.

תנאי העבודה של פרסמן במקאן
תנאי העבודה של פרסמן במקאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. אתם ושכמותכם עושים נזק תדמיתי לענף.
    בחייאת, תרגיעו, תנמיכו, תחלישו. פחות אגו.
    מה זה ההדלפות הדוחות האלה והפגיעה בפרטיות של בן-אדם.
    עם כזה רפש, מגיע לבאומן, למקאן
    ולכל שאר הנשמות הדוחות של הענף הזה
    להמשיך להיכשל בתחוריות בחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים