לפידות דיגיטל זכתה בתקציב הפרסום הדיגיטלי של רשת דרינק פוינט

דרינק פוינט, צילום: ניב צור
דרינק פוינט, צילום: ניב צור

משרד הפרסום 'לפידות דיגיטל', חברת בת של סוכנות היח"צ של אורה לפידות, זכתה בתקציב הדיגיטל של רשת הברים 'דרינק פוינט' (Drink Point). סוכנות 'לפידות דיגיטל' הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי אורי לפידות, ועסקה בין היתר במתן פתרונות פרסומיים ושיווקיים עבור עסקים בתחום חיי הלילה שעשו את צעדיהם הראשונים בעולם הדיגיטל. את תקציב הדיגיטל של דרינק פוינט קיבלה לפידות, לאור הצלחות בעבודה עם זכיינים ובעלי הסניפים המקומיים של דרינק פוינט, וזאת בטרם קבלת תקציב הדיגיטל של הרשת עצמה.

אורי לפידות, צילום: אביב חופי
אורי לפידות, צילום: אביב חופי

בלפידות פועלות שתי מחלקות מרכזיות המעניקות שירותי מיתוג, מדיה חברתית, ניהול תוכן, גוגל ועוד ללקוחות שונים; האחת עוסקת במתן שירותים לעסקים גדולים והשנייה במתן שירותים לעסקים קטנים. מחלקת עסקי ה-SOHO מעניקה שירותים לעשרות לקוחות, ביניהם; ביסקוקיט, מסעדת הפאו וואו, קונדיטוריית בן עמי, מסעדת בייליס, אוטו בר חולון, מסעדת טיפו, קיבוץ על החוף, קוסטה דל רום, רנה שינפלד וסניפים מקומיים של רשת דרינק פוינט.

אורי לפידות, מנכ"ל החברה: "אנחנו צומחים מהיסוד, אנחנו לומדים את היתרונות והחסרונות של כל עסק, מבקרים בו לעיתים תכופות, מדברים עם הבעלים וכך למדנו את רשת דרינק פוינט בצורה הטובה ביותר. זה היתרון הגדול שלנו, התחלנו מהיסודות, הבנו את החוזקות והחולשות – ואנו מוכנים לכל אתגר". קליק לביקור באתר החברה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים