פלוס 500 הישראלית ומועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד בקמפיין ראשון משותף

פלוס 500 הישראלית ומועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד
פלוס 500 הישראלית ומועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד

לראשונה חברה ישראלית, שהוקמה על ידי 6 צעירים מחיפה, נכנסת למועדון הכדורגל העולמי ומשיקה קמפיין פרסומי אשר נושא את שמה של החברה הישראלית, על גופם של דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד וכוכבי הקבוצה פרננדו טורס, אנטואן גריזמן, קוקה (חורחה רסורקסיון מרודיו), ג'קסון מרטינס ומיגל אנחל מויה.

חברת Plus500 (פלוס 500) הישראלית של גל הבר, המפעילה פלטפורמה למסחר בניירות ערך וסחר יומי במניות, סחורות, מדדים ומטבעות, משיקה את שיתוף הפעולה והחסות עם אלופת הליגה הספרדית הראשונה, מועדון הכדורגל 'אתלטיקו מדריד' (Club Atlético de Madrid). עלות החסות מוערכת בכ-30 מיליון דולר לשנתיים הקרובות כך נמסר ממשרד היח"צ שרף תקשורת.

פלוס 500 ומועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד
פלוס 500 ומועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד

Plus500 הוקמה על ידי 6 חברים אשר חלקם הכירו בתיכון בחיפה וחלקם מאוחר יותר, במדשאות הטכניון, כולם בני פחות 40 אשר הגשימו חלום ילדות להיות הספונסרים של קבוצת על בכדורגל העולמי: החברה משמשת בעונה הנוכחית ובעונה הבאה (15/16 ו-16/17) כנותנת החסות הראשית לקבוצת אתלטיקו מדריד.

כחלק מההסכם, מופיע הלוגו של Plus500 כנותנת חסות ראשית על החלק הקדמי של חולצות שחקני אתלטיקו מדריד במשחקי הבית והחוץ במשחקים במסגרת לאומית וכן במשחקים במסגרת ליגת האלופות של UEFA. כעת, משתפים בכירי הקבוצה פעולה בפרסומת ראשונה לחברה, אשר תשודר בערוצי הספורט המובילים ברחבי העולם, במספר שפות וזאת כחלק מהסכם החסות עם החברה. בנוסף, השקיעה החברה כמיליון יורו נוספים בהפקת הפרסומת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים