טוויסטד נפרדים מג'ינג'י המחמד: חזקוש ישורון עובר ליהושע\TBWA

חזקוש ישורון עובר ליהושע\TBWA
חזקוש ישורון עובר ליהושעTBWA

משרד הפרסום טוויסטד של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור, נפרד מג'ינג'י המחמד המשרדי – חזקוש ישורון, שמשתדרג לתפקיד חדש במשרד הפרסום יהושע\TBWA, אותו מובילה המנכ"לית עינת יוזנט-רביד לצידו של רמי יהושע. ישורון, סיים בהצטיינות את לימודי הקופירייטינג במכללת ACC ע״ש תרצה גרנות בסוף דצמבר 2013, ותוך מספר ימים כבר אומץ לעבודה כקופירייטר במשרד הפרסום twisted שזיהה את הכישרון. ישורון נחשב לאחד הקופירייטרים הצעירים ומהבטיחים של ענף הפרסום הישראלי.

בתקופתו בטוויסטד, חזקוש עבד עם עשרות לקוחות ולקח חלק בקמפיינים רבים כמו מבחני הטעימה המיוחדים של משקה בוקר דנונה (עם דודו ארז), קמפיין שביזות יום א' לעמותת בעצמי, הקליק-ניקה של דוקטור סרצ'יו לשירותי בריאות כללית ומה שהוא מכנה כבייבי שלו – מהלך נגד אלימות כלפי נשים שעלה ב-YNET וזיכה את טוויסטד בפרס הקקטוס לשנה החולפת. במקביל לעבודתו בטווויסטד, התברג ישורון כאושיית פייסבוק לא קטנה, בזמנו הפנוי הוא נמנה על צוות מנהלי מגזין הבוגרים "סטיקר" ו"מועדון הג'ינג'ים" אותו יזם לפני מספר חודשים.

"טוויסטד היו הראשונים שנתנו לי הזדמנות בעולם הפרסום", מוסר חזקוש, "לא כיף לעזוב אותם, אבל מרגיש שזה העיתוי הנכון להתקדם ולצמוח. כל מה שאני יודע זה בזכות אייל ושאר החבר'ה במשרד. מודה להם מאוד על כל שלימדו אותי, מאחל להם ולעצמי הרבה הצלחה ואושר".

חזקוש ישורון עובר ליהושע\TBWA
חזקוש ישורון עובר ליהושע\TBWA

על סיום תפקידו בטוויסטד כתב ישורון בסטטוס: "אז מה, חזקוש? אתה רוצה להיות קופירייטר?", שאל אותי אייל יום לפני סיום הלימודים בתרצה גרנות. לא יודע איך הוא הגיע למסקנה שאני מתאים, אחרי עבודות הפרילאנס החובבניות והסטטוסים שכתבתי לו ל"דורקס", שטענו שאני יותר מדי בוטה לעמוד שלהם. יאללה, נו, נלך על זה. ב-1.1.14 חגגתי שנה אזרחית חדשה ופרק חדש בחיי – קופירייטר במשרד הפרסום TWISTED.

כשרק התחלתי, חשבתי שאשבר אחרי כמה שבועות. יש משהו מאוד מלחיץ בעבודה בה אתה יושב כל יום לפחות עד שבע בערב וצריך כל הזמן להבריק, להפיץ, להיות יצירתי, לדעת שהרעיונות שתציע יעלו הרבה כסף ויצטרכו להכניס עוד יותר כסף, להיות הכי שנון וחד ובועט ורלוונטי, וברוב העבודות שלך בסוף יזרקו לפח.

איך אפשר לעמוד בתנאים האלה? טוב, אז ברור שזה לא לגמרי אפשרי. אבל בטוויסטד נתנו לי את כל האמצעים להיות כמה שיותר כזה. במשך כל התקופה הזאת עבדתי עם אנשים מקצועיים ויותר מזה – אנושיים. היה לי כיף להגיע בכל בוקר למשרד ולדעת שתמיד יש עם מי לעבוד, יש עם מי לדבר ולצחוק והאווירה תהיה יצירתית ואנרגטית. אז תודה לכם, חברים, על כל מה שלימדתם אותי ועשיתם בשבילי. תודה שאתכם ובזכותכם לקחתי חלק בעשרות קמפיינים ומהלכים מגניבים, יצירתיים וחשובים שעשו טוב להרבה אנשים. תמשיכו לתת בראש".

נפרדים מחזקוש - דוריאל אלון
נפרדים מחזקוש – דוריאל אלון
נפרדים מחזקוש - טוויסטד
נפרדים מחזקוש – טוויסטד

מועדון הג'ינג'ים בערוץ 2:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים