יו טיוב מושק בגירסא ללא פרסומות עבור משתמשים שישלמו תשלום חודשי – YouTube Red

לוגו יו טיוב - YouTube
לוגו יו טיוב – YouTube

אתר הוידאו YouTube של גוגל, מאמץ את גזירת ה-אדבלוק (AdBlock) ואת הירידה העולמית במספר ההקלקות על באנרים ומשיק היום את גירסת הבטא של האתר, אשר עולה בפורמט נטול פרסומות (ads-free), המיועדת למשתמשים רשומים שיסכימו לשלם תשלום חודשי ליוצרי התוכן. בשלב הראשוני השירות יתאפשר בגבולות ארצות הברית בלבד

באימייל ששיגרה יו טיוב לשותפיה, נכתב: "אנו משיקים גירסא חדשה של יו טיוב ללא פרסומות, הנפתחת בפני צופים בעבור תשלום חודשי. השירות פותח אפיק הכנסה נוסף עבור השותפים (יוצרי התוכן). אותם שותפים מייצגים 95% מזמן הצפייה באתר".

אימייל מיו טיוב
אימייל מיו טיוב

החיפוש של יו טיוב אחר אפיקי הכנסה נוספים, הן עבור יוצרי התוכן והן עבורה, היא חלק מנושאי שיחה מרובים בנושא על מוניטיזציה של תוכן בעידן הדיגיטלי המתחדש. היקפי השימוש בשירותים ובאפליקציות חוסמי פרסומות כדוגמת ה-AdBlock לצד עיוורון הבאנרים של הגולשים, נמצאים בעליה מתמדת בקרב משתמשי הדסקטופ ולאחרונה גם במובייל. גוגל אף היא לאחרונה השיקה שני כלים חדשים למוניטיזציה של טראפיק מובייל, בראשם מעברון, כלי אשר נאסר לשימוש במסגרת תוכנית הגוגל אדסנס, אולם אושר לאחרונה ככלי ייעודי, שנפרס בימים אלה בגירסת בטא.

YouTube Red
YouTube Red

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים