לא במכוון: יבואנית ארקוס מתנצלת על סכין הענק שנצפה במשאית Boom Truck ברחבי תל אביב

מתוך קד"מ ארקוס
מתוך קד"מ ארקוס

מותג כלי המטבח Arcos (ארקוס) מעורר ביממה האחרונה זעם רב ברחבי הרשת, לאחר שסכין ענק שננעץ בתוך עגבניה הושם בתוך משאית קד"מ של חברת Boom Truck (בום טראק) של אורן צמח, שנצפתה מסתובבת אמש ברחבי תל אביב. האדישות לכאורה של החברה לנוכח גל הפיגועים ששוטף את הארץ, הצליחה להרגיז לא מעט גולשים והתמונה הפכה לויראלית ברחבי הרשתות החברתיות ובאפליקציית הוואטסאפ.

לכידות מסך: טוויטוזאור, בחדרי חרדים, טוויטר
לכידות מסך: טוויטוזאור, בחדרי חרדים, טוויטר

התמונה עלתה אמש (8.10) בטוויטר על ידי מתן קאופמן וזכתה למבול של ציוצים מחדש, שיתופים וסטטוסים נאצה כנגד ארקוס. בלא מעט מהתגובות נטען על ידי הגולשים כי מדובר בטריק יחסי ציבור שנועד לצבור הון שיווקי זול לנוכח פיגועי הדקירות, אולם הפעם לפחות מדובר בטעות שנעשתה כנראה בתום לב, כך עולה מהודעת ההתנצלות שפירסמה החברה.

מתוך קד"מ ארקוס
מתוך קד"מ ארקוס

חברת רוסולינג יבואנית סכיני ארקוס בישראל, ביקשה להבהיר כי בשונה מהשערות הגולשים, לא מדובר בניצול ציני של המצב, המשאית הפרסומית פעלה במהלך תקופת החגים וחברת הפרסום והספק שאחראי על תפעול המדיה טרם הספיקו להשכיר את השטח הפרסומי הנייד למפרסם חדש.

אולם לא די בכך בכדי להסביר מדוע המשאית בכל זאת הסתובבה ברחבי תל אביב במיוחד בימים טעונים שכאלו, גולשים רבים מדווחים למזבלה כי המשאית המדוברת נצפתה לא רק אתמול כפי שצולמה אלא לאורך כל השבוע האחרון. לנוכח הבאזז השלילי שנוצר ברשת, החברה אף שיגרה התנצלות רשמית בנושא, בזו הלשון: "לאחר פרסומים ברשת ובכל מיני קבוצות אנו מבקשים להדגיש, המשאית עם הפרסומת הינה הקמפיין שהיה לנו לחגים ואמור היה להסתיים בסוף החודש".

"בשל החגים שיצאו, חברת הפרסום (המשאית איננה שלנו) טרם הספיקה לשכור את המשאית למפרסם חדש. במצב נורמלי היינו אמורים להנות מכך. כבר בערב שלחו לנו מכרים ופנינו לחברת הפרסום שלא תפעיל את המשאית מהסיבות המובנות. מכיוון שאנו מכירים את פוטנציאל האינטרנט חשוב לנו להדגיש שאין פה שום ניצול ציני חלילה של המצב, שהאמינו לנו עצוב לכולנו. נקווה לימים טובים יותר שמשאית פרסום לא תעורר רגשות שלילים." כך נמסר מחברת רוסולינג (Rosoling) של דני רוזנפלד ונאוה רזון, יבואני מותגי ארקוס בישראל.

תמונות של ה-Boom Truck, משאית הפרסום השקופה שצולמו לפני חודש:

בום טראק: אורן צמח, ארקוס
בום טראק: אורן צמח, ארקוס
בום טראק: אורן צמח, ארקוס
בום טראק: אורן צמח, ארקוס
בום טראק: אורן צמח, ארקוס
בום טראק: אורן צמח, ארקוס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים