יואל אריאל שמיר מונה למנהל מחלקת התוכן של משרד הפרסום יהושע\TBWA

יואל אריאל שמיר
יואל אריאל שמיר

אחרי 5 שנים כמנהל תוכן וסושייאל בסוכנות 'אקליפטוס' יואל אריאל שמיר עוזב את המשרד ועובר לנהל את מחלקת התוכן של משרד הפרסום יהושע\TBWA וזאת כחלק מרה-ארגון של רמי יהושע והמנכ"לית עינת יוזנט-רביד במחלקת הדיגיטל, הקריאייטיב והתוכן של משרד הפרסום, במסגרתו הצטרף לאחרונה למשרד גם הקופירייטר חזקוש ישורון, ועידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל.

במסגרת תפקידו בסוכנות 'אקליפטוס' היה שמיר אחראי על ניהול מחלקת התוכן המותגי של החברה וניהל עבור לקוחותיה מספר נקודות שיח ומפגש מחוץ ל'פייסבוק', לרבות הפקות תוכן, ניטור וניהול שיח ברשת ועוד. בעברו מנהל פרויקטים בחברת המדיה Tidal Wave Media ומנהל מחלקת הניו מדיה של ערוץ 'הוט בידור ישראלי'.

לשמיר גם רקע בתחום התקשורת, לאחר ששימש כ-4 שנים כעורך מגזין 'טבע הדברים' וכתב במגזין 'טיים אאוט' תל אביב של יובל סיגלר. שמיר הוא בעל תואר ראשון ותואר שני בתקשורת עם התמחות באינטראקטיב מטעם הבינתחומי.

לוגו יהושע\TBWA
לוגו יהושע\TBWA

סוכנות 'אקליפטוס' נפרדה בחודשים האחרונים מלא מעט טאלנטים; המנכ"ל מאור חן שעבר לנהל את זרוע הדיגיטל של מקאן תל אביב, סמנכ"לית הקריאייטיב מעיין דר שעזבה לבאומן בר ריבנאי לאיוש תפקיד מנהלת קריאייטיב דיגיטל ועתה גם עזיבתו של שמיר. בינואר השנה, מונה ארנון רותם למנהל הקריאייטיב של אקליפטוס במקומה של דר.

עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע/TBWA מסרה לאייס: "יואל הוא אושיית תוכן המביאה עימה ניסיון עשיר והבנה עמוקה בתחום. יחד עם צוות המשרד הוא יהיה אחראי להוביל את עולמות התוכן של לקוחותינו למחוזות חדשים. זהו צעד טבעי ונדבך שהוא תנאי הכרחי למבנה סוכנות דיגיטלית מודרנית כפי שהוא נתפס בעולם כיום".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים