יו: בלונד 2.0 חוזרת עם פיסלון פלטינום מתחרות Platinum PR Awards 2015

מוטי פאר, משה חוגג ואיילת נוף (צילום: גיקטיים)
מוטי פאר, משה חוגג ואיילת נוף (צילום: גיקטיים)

הישג משמעותי נוסף בזירת התחרויות הבינלאומיות עבור סוכנות הדיגיטל PR בלונד 2.0 של הפאוור קאפל איילת נוף ומוטי פאר. אחרי שתי זכיות בתחרות Ragan's PR Daily עבור תרגיל היח"צ הויראלי של אפליקציית Yo, סוכנות היח"צ הבינלאומית שהשיקה לאחרונה גם סניף בבוסטון לצד מטה החברה בתל אביב, זוכה במקום הראשון בתחרות 'Platinum PR Awards' של PR News, המתקיימת זו השנה השישית בניו יורק.

גם הזכייה הפעם היא עבור השקת Yo, המהלך זכה במקום הראשון בקטגוריית קמפיינים ויראלים/'שיווק מפה לאוזן' של תחרות ה-Platinum PR שנחתמה לאחרונה בניו יורק. בנוסף זכתה בלונד במקום השני בשתי קטגוריות נוספות בתחרות.

Platinum PR Awards 2015
Platinum PR Awards 2015

הוויראליות והבאזז התקשורתי סביב אפליקציית המסרים Yo (יו) של היזם משה חוגג זיכו את בלונד 2.0 (Blonde 2.0) ואת היזם רוברט סקובל שהיה שותף למהלך, בתואר מכובד למדי, 'אחד הקמפיינים המדוברים בעולם בשנים האחרונות'. כזכור, אפליקציית יו לא דבר, למעט שליחת קריאת יו לאנשי הקשר של המשתמש. למעלה מ-3,600 גופי תקשורת סיקרו את Yo, ביניהם סיקור נרחב בתוכנית של סטפן קולבר (The Colbert Report) בקומדי סנטרל וחשיפה בתוכנית 'סיליקון ואלי' של HBO.

יו בתוכנית של סטפן קולבר

בתוך 48 שעות מספר ההורדות של Yo שבר את שיא ההורדות של כל הזמנים וחצה את רף מיליון ההורדות. השיא הקודם היה של אינסטגרם שהגיעה למילון הורדות בתוך שלושה חודשים. Yo מחזיקה בשיא זה עד היום.

בקטגוריית 'קמפיינים ויראלים', בלונד 2.0 עקפה תאגידי ענק בתחום יחסי הציבור. ביניהם סוכנות היח״צ אדלמן (Edelman), הסוכנות הגדולה בעולם עם היקף הכנסות של 812 מיליון דולר בשנה, וכן זכתה בפרס לצד 'וובר שנדוויק' (Weber Shandwick) סוכנות היח״צ השנייה בעולם בהיקף הכנסותיה, לאחר אדלמן (800 מיליון דולר הכנסות ב2014).

איילת נוף, מנכ״לית ומייסדת בלונד 2.0: ״אנו שמחים וגאים על הזכייה השלישית השנה בתחרויות בהן אנו מתמודדים מול התותחים הכבדים ביותר של תעשיית היח״צ הבינלאומית.. ליבי מלא גאווה על כך שסוכנות בוטיק מישראל מנצחת את התקציבים האדירים של אדלמן, פדרל אקספרס ו-Activision בקטגורייה הנחשבת ביותר בתחרות״.

יו – קייס סטאדי

בתמונה: מוטי פאר, משה חוגג ואיילת נוף (צילום: גיקטיים)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים