הפרסומאי גיל גורן משיק תערוכה חדשה בתיאטרון ירושלים – NYJLMLOVE

גיל גורן
גיל גורן

הפרסומאי גיל גורן, ראש מחלקת TBWA\Design, זרוע המיתוג של משרד הפרסום יהושע\TBWA משיק תערוכה חדשה בשם 'NYJLMLOVE' – פיסות אהבה אורבניות. זוהי התערוכה השנייה של גורן שמגיעה לאחר ההצלחה של התערוכה הראשונה 'NOWYOULOVEME' ב-2014.

מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן
מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן

עבודתיו של גורן מתמקדות בעיקר סביב ניו יורק ונעשות בהשראת מנהטן, ויליאמסבורג (ברוקלין) ועתה גם ירושלים. לראשונה מוצגות גם עבודות על נייר בשילוב צביעת אקריליק בסטנסיל, המתקשרות באופן מיידי לאורבן-ארט, נושא עבודותיו של גורן. בתחילת השנה הציג תערוכת יחיד בחיפה והשתתף מאז בתערוכות קבוצתיות בישראל ובניו יורק. עבודותיו מוצגות באופן קבוע בגלריות מובילות בישראל ובארה"ב. בחודש האחרון אף הוצגו עבודותיו גם בניו יורק, בעמק הסיליקון וביוסטון טקסס.

מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן
מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן

אוצרת התערוכה נגה ארד איילון מספרת: "לרגע הצופה חש, כאילו עמד מול מפת עיר, שבה צופן, שעליו לפענח, והוא יכול לצאת למסע שבו לאיטה, תיפרש העיר לפניו: ירושלים שבה ישן מול חדש, דתות שונות, חילוני ודתי, כובד מול קלות, אבן מול צבעוניות. קצב, ריחות, טעמים וצלילים. הפנים השונות של העיר נפרשות בכתיבה איקונוגרפית של סמלים, מילים ומראות".

"גיל גורן הוא אמן אורבני, שיצר שפת אמנותית משלו, דרכה הוא מתווך את המרחבים העירוניים בהם בחר ליצור.לאחר מסע בניו יורק, סיאול, תל אביב וחיפה, הוא עורך מסע לירושלים. הוא בוחר את הסמלים המאפיינים אותה, משוטט ברחובות, מצלם, מתעד ובוחר אלמנטים אופייניים, דימויים ומילים. הם מהווים אוסף של דימוים, חומר גלם ממנו ייצור גיל. את מרקם העיר כותב בשפה שלו. כמו צופן שנכתב בקידוד אינסופי של דימויים המרכיבים את העיר".

התערוכה החדשה 'NYJLMLOVE' מוצגת בימים אלה בתיאטרון ירושלים (אכסדרת תיאטרון שרובר) ותנעל ב-12.11.15.

מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן
מתוך NYJLMLOVE של גיל גורן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים