באומן בר ריבנאי הוא משרד הפרסום של השנה על פי מגזין פירמה של גלובס

באומן בר ריבנאי, משרד הפרסום של השנה
באומן בר ריבנאי, משרד הפרסום של השנה

עיתון הכלכלה גלובס, יחשוף היום את משרד הפרסום של השנה על פי דירוג המשרדים השנתי של מגזין פירמה. למעלה מ-20 משרדי פרסום מובילים, ביניהם מקאן תל אביב, אדלר חומסקי & ורשבסקי וגיתם BBDO, התמודדו על התואר היוקרתי, אולם באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל הם אלה שקוצרים את התואר ומתברגים כמשרד הפרסום המוביל לשנת 2015.

הקליפ Denis בכיכובו של הקומיקאי אילן פלד שהושק באוגוסט כחלק מקמפיין עבור מותג ברנפלקס של תלמה ויוניליוור ישראל, הפך לאחד הלהיטים הויראלים המדוברים של השנה עם עשרות טייק אופים, מיליוני צפיות במשולב ואיזכורים מרובים בתקשורת, קוטף את התואר קמפיין השנה ופלד עצמו נבחר לככב על שער המגזין תחת הכותרת: "השנה של Denis".

ענף הפרסום הישראלי נמצא בשנתיים האחרונות בסוג של קיפאון קריאייטיבי, אולם לבאומן בר ריבנאי שהצליחו לבלוט מעל כולם, הייתה שנה מוצלחת במיוחד בכל המדדים; תקציבית, אנושית וקריאייטיבית.

יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד נבחר על ידי מגזין פורבס ישראל לאחד מ-20 המנהלים המובילים במשק הישראלי, קמפיין M6 של המשרד לרשת סופר-פארם הפך למגה ויראלי ברחבי העולם, גם סרטוני ספלנדיד זכו לכבוד עולמי, סרטוני הריקודים של סופר-פארם המשיכו להשתבח ולמרות נטישתו של נדב פרסמן למקאן תל אביב, בבאומן הצליחו לכפר על אובדן הטאלנט עם טאלנט אחר שחיזק את מעמדו של המשרד בחלונות הגבוהים של גוגל ישראל, לאחר שאמיר אריאלי נבחר לשמש כמנהל הקריאייטיב של גוגל בישראל.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי על הזכייה בתואר: "אני גאה בצוות מדהים של אנשים מוכשרים שעובדים כל יום קשה כדי להפוך את החלום שלנו למציאות. בלקוחות שלנו שנתנו בנו אמון והלכו איתנו למהלכים לא טרוויאליים. הזכיה שלנו בסוכנות השנה של גלובס היא אות הכרה בכך שהחזון שהצבנו לעצמנו היה נכון".

דניס דניס מה יהיה איתך?
דניס דניס מה יהיה איתך?

קרדיטים
קרדיטים דניס: באומן בר ריבנאי: יוסי לובטון, ערן ניר, אייל פדן, אורי חסון, דורית גווילי, גלי שטרקמן, מיכל פופוב, רן אבן, נדב פרסמן מילים: אילן פלד, הנרי לחן ועיבוד מוזיקלי: הנרי משרד פרסום: באומן בר ריבנאי במאי: אוהב פלנץ צלם: שחר רזניק כוראוגרפיה: קלוד דדיה עורך: יובל שר הלבשה: יעל שנברגר איפור ושיער: עומר אסף פוסט פרודקשן: ניואנס קריאייטיב האוס ניהול קריאייטיב: אבי הלטובסקי עיצוב: ליאור ארדיטי, יבגני קובוזיאצקי בימוי אנימציה ואפטר אפקטס ראשי: יובל מירון אפטר אפקטס: אלון אלפרט, שיר קנובלר רקדנים: קטיה רוזנפלד, נטע לי חכם, לירן צ׳רנוב, רותם וינר, מיכאל להב, איתי קורן ארט דיירקטור: מיכאל ששון סט דרסר: רחלי לוין ע.ארט: ניר בנון, יובל יאנג ע.צלם: נמרוד גולן תאורה: ליאור פרי, אלון שביט, יובל לנסברג גריפ: עומר עג'מי, אליה ספינופילוס ע. הלבשה: יפעת פורת ע. איפור: רונאל גושן הפקה: אלונה ברר, עידית ברלב, יניב שנובסקי תודה מיוחדת: שי טובול, רומן לנסקי, מאיר ארד, תאריקה זוהר, ניר בר, עופר ניסים תפארת הפקות: דורון להב, אודי אפרת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים