רות אלבז נבחרה מבין אלפי גולשים ותשמש כתסריטאית בלייט נייט החדש של אסף הראל

רות אלבז, צילום עצמי
רות אלבז, צילום עצמי

אחרי פגרה של 11 שנים מתוכניות אירוח, אסף הראל חוזר לטלוויזיה וישיק בקרוב תוכנית לייט נייט חדשה בערוץ 10 במתכונת תוכניתו של קונאן או'בריאן. לקראת עלייתה של התוכנית, הראל פירסם בעמוד הפייסבוק שלו קול קורא, שהפך במהרה לסטטוס ויראלי במסגרתו פנה לעוקביו להגיש את מועמדותם ככותבים לתוכנית החדשה. המשרה קסמה לאלפי גולשים, שקיוו להיבחר להיות התסריטאים הבאים של הראל ומתוך אלפי מועמדים, רק 70 עברו את הסינון הראשוני וקיבלו קופיטסט.

הסטטוס של אסף הראל
הסטטוס של אסף הראל

רות אלבז (Ruth Elbaz), בדיי ג'וב מנהלת מדיה ותוכן בסוכנות Spreadit ניסתה את מזלה והצליחה להרשים את הראל שבחר בה כתסריטאית ללייט נייט החדש שלו. אלבז, קופירייטרית צעירה, ממיסטית ואושיית פייסבוק מוכרת ודעתנית עם הרבה פטיש להיטלר ויציאות בוקר, סיימה בהצטיינות את לימודי הקופירייטינג במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל.

אלבז מספרת למזבלה: "כשאסף התקשר להגיד לי שהתקבלתי ואפילו לא הייתי צריכה להעזר בחמולה שלי שתאיים עליו, הייתי בעננים, בעצם אני עדיין בעננים ודי בטוחה שיודה ברקן מותח אותי למרות שזה כבר אסור לפי התורה. ועכשיו ברצינות, אני די מבוסטה, חיכיתי להזדמנות כזו ואני מניחה שכל השלשולון המילולי שלי בפייסבוק לא היה לחינם, די שכללתי את עצמי. אה ואני רוצה להודות להיטלר, שבזכותו ובזכות המוטו שלי "מה היטלר היה אומר על זה" שמנחה אותי כבר שנים, אני מצליחה להצחיק".

הקופיטסט של הראל שהגיע לידי המזבלה:

הקופיטסט של אסף הראל
הקופיטסט של אסף הראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

24 תגובות לפוסט

24 תגובות

  1. כמי שהייתה בוגרת האולפנה בה לימדתי, אני מאוד עצובה לראות לאן היא הגיעה.
    היא הייתה תלמידה מבריקה! היא הייתה יכולה לעשות הכל עם עצמה! עכשיו היא עובדת אצל הכופר הזה!

  2. ספרדיט עוד קיימים? מקום גרוע לא יודעים את העבודה שלהם בכלל.
    כל המבחנים האלה היו קשקוש, לקחו חבורה של "מובילי פייסבוק וחיברו אליהם כמה פליטי טלוויזיה. חדש ובועט? מקסימום ישן וטחון כמו הפרצוף של הראל.
    לפני שתתחילו: קנאה עושה לי עור מהמם ולא ניסיתי לשלוח קופיטסט כי יש לי דיי ג'וב אמיתי ולא ספרדיט.

  3. אגב, מעניין אם ייקח לה עונה, או פחות מזה לספר לו את מה שלפחות שישה אנשים כבר יודעים: מי שנגשה לקופי טסט זו בעצם נעמי

  4. רות אלבז היא פיקציה, זה ידוע ממזמן שהיא פייק של אישיות רשת ידועה. גם את תמונת הפרופיל שלה הרכיבו מכמה תמונות, כדי שאי אפשר יהיה למצוא אותה בגוגל

  5. תות היא הבחורה שהכי מגיע לה, אז חלאס עם הצרות עין והקנאה. אז נכון שהיא לא איזו סטנדאפיסטית בועטת אבל היא עובדת מאוד קשה במה שהיא עושה ואין דבר שיותר חשוב לה בעולם הזה. תות עם מרוקו איתך.

  6. הייטרים, אתם עם מאוד עלוב, לא נותר לי אלא לצטט מתוך הדף ״אוהבים את גב׳ שרה נתניהו״:

    עברתי פה על לא מעט פרופילים של נשים שכותבות פוסטים ותגובות בעמוד הזה , על תות אלבז ועל כמה היא לא מצחיקה והיא אחרי מלא ניתוחים ופוטושופים ומה לא .
    התחלתי לבדוק !!!
    ומה גיליתי ושמתי לב לדבר אחד משותף רוחבית לכל הנשים האלו .
    הן נראות זוועה והכל מקינאה .

  7. יש עוד אנשים קנאים שרוצים לא לפרגן לה ? אחלה עמוד בארץ יש לה בפייס. בחורה שנונה מצחיקה וחמודה. אותי לא קיבלו אבל לא נתתי לקנאה להשתלט לי על החיים.
    שיהיה לה בהצלחה..

  8. היא ממש לא כתבת ראשית. היא אחת מתוך מלא שהתקבלו, למה רק עליה עושים אייטם?
    חוץ מזה שהיא אחת האנשים הכי מעתיקנים ולא מצחיקים בפייסבוק וכולם יודעים את זה. אבל היא נחמדה וחמודה אז מפרגנת לה. בהצלחה רעות.

  9. מוזר. היא מותק של בחורה, אבל לא באמת מצחיקה ממש (כאילו, בקטע ממש שנון ולא צפוי).
    אגב, מעניין אם ייקח לה עונה, או פחות מזה לספר לו את מה שלפחות שישה אנשים כבר יודעים: שני אנשים שונים כתבו לה את הקופיטסט. את כולו. עד הפסיק האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים