כל הממיסטים אצל אסף הראל: גם ישי שלמון מצטרף לצוות הכותבים בלייט נייט החדש

ישי שלמון
ישי שלמון

כבוד נוסף לאומת הסטטסיונרים והממיסטים בפייסבוק. גם ישי שלמון (Yishai Solomon), קופירייטר, ממיסט וצייצן פופולארי ברשת החברתית, נבחר להצטרף לצוות הכותבים של אסף הראל, שעתיד להשיק בקרוב תוכנית אירוח לילית חדשה בערוץ 10. שלמון מצטרף לרות אלבז, צייצנית נוספת שנבחרה להיות בצוות הכותבים של התוכנית.

אסף הראל, צילום: יוסי צבקר
אסף הראל, צילום: יוסי צבקר

כפי שפורסם אמש, אחרי פגרה של למעלה מעשור, הקומיקאי, השחקן והיזם אסף הראל חוזר למסך הקטן עם תוכנית לייט נייט חדשה שתעלה לשידור בערוץ 10. במסגרת החיפוש אחר כותבים חדשים ודם צעיר לתוכנית, פירסם הראל סטטוס שהפך לויראלי בו ביקש ממועמדים פוטנציאלים לפנות אליו. מתוך אלפי מועמדים, רק כ-70 צלחו את השלב הראשוני וקיבלו קופיטסט, שלמון ואלבז כאמור הם בין הכותבים שנבחרו.

לא רק הצייצנים צריכים לטפוח לעצמם על השכם, גם במכללת ACC על שם תרצה גרנות ז"ל מרוצים, שלמון ואלבז שניהם בוגרים של קורס הקופירייטינג במכללה, אלבז אף סיימה בהצטיינות. ב-ACC נמצאים בשנים האחרונות מאז פטירתה של גרנות במאבק עיקש מול ואולי גם מוצלח מול הבצפר של יגאל בר-און, שכידוע זוכה לרוח גבית ותמיכה מאיגוד חברות הפרסום בישראל. שני מוסדות הלימוד מתחרים בשוק שבו ההיצא גבוה משמעותית מהביקוש, כך שכל השמה או הצלחה של בוגר/ת, תורם לרזומה של הממסד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים