ביזפורטל עשו ניים דרופינג גאוני לדוגמנית בר רפאלי שנחקרה בחשד להעלמות מס

בר רפאלי באתר ביזפורטל
בר רפאלי באתר ביזפורטל

זהותה של דוגמנית ישראלית מפורסמת שנחקרה בצהרי היום (רביעי) במשרדי רשות המסים בתל אביב, בחשד להעלמת מס, מסעירה את הרשת. חרף צו איסור הפרסום על החקירה שהוטל למשך 48 השעות הקרובות, בפורטל עומרי חיון ובפורומים שונים, כבר ננקב שמה של הדוגמנית המיסתורית – בר רפאלי.

באתרי החדשות והתוכן לא אוהבים במיוחד צווי איסור פרסום, לבטח כשמדובר בדמויות ציבוריות כמו בר רפאלי. באתרים אוהבים לעשות ניים דרופינג למפורסמים השונים במגוון דרכים קריאייטיביות, החל מתגיות ה-META, שיטה שאהובה בעיקר באתר mako (ראו פרשת מרגול ופרשת אייל גולן) ועד פליטות פה, לכאורה תמימות של הכתבים השונים (ראו פרשת אייל גולן).

גם באתר הכלכלה המוביל 'ביזפורטל' (Bizportal) של קבוצת קו מנחה (אבי בגס), כנראה התעייפו מצווי איסור הפרסום ומכך שאי אפשר לפרסם את שמה של רפאלי כדוגמנית המוכרת שנחשדת בהעלמת מס, והחליטו בשיטה יצירתית למדי לנקוב בשמה באמצעות אקרוסטיכון.

ממידע שהגיע לידי המזבלה עולה כי שילוב של האותיות בתחילת כל שורה בכתבה שפורסמה ע"י כתב ביזפורטל גיא ארז תחת הכותרת "דוגמנית מפורסמת נחקרה במשרדי רשות המסים", הרכיבו בשיטת אקרוסטיכון את שמה של רפאלי כדוגמנית המפורסמת שנחשדת בהעלמת מס. בהחלט שיטה עיתונאית יצירתית שמדגימה כי לאנשי התקשורת כנראה כבר נמאס מצווי איסור הפרסום השונים. קליק לכתבה בביזפורטל.

בר רפאלי באתר ביזפורטל
בר רפאלי באתר ביזפורטל

גם באתר וואלה! news זרמו עם הניים דרופינג לבר רפאלי ופרסמו את שמה בתגיות של הכתבה, תודה לרז קפלן ול-Meytal Phaticha שקלטו את העניין.

ניים דרופינג לבר רפאלי
ניים דרופינג לבר רפאלי

גם באתר mako פרסמו בתחילה את הכתבה עם שמה של רפאלי "בר רפאלי נחקרת ברשות המסים" כך נכתב בכותרת ששונתה אחרי כמה דקות. תודה לעומרי שקלט.

בר רפאלי נחקרת ברשות המסים
בר רפאלי נחקרת ברשות המסים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. היא נפלה בגלל צרות עין של אנשים שמקנאים ולא יכולים לפרגן. על זה נאמר: "מאה מיתות ולא קינאה אחת". גם אני משלמת מס הכנסה ועוד מיסים שונים למדינה… נו אז מה? מה איכפת לכם מה קורה בצלחת של אחרים? מי שישמע כולם צדיקים! טלית שכולה תכלת… אף פעם לא מעלו, אף פעם לא מעדו….הקב"ה חנן אותה ביופי ומזה היא עושה כסף …מה לעשות שלא כולם יכולים לעשות את הכסף שלהם בדרך הזו? תחשבו שהיא הבת שלכם….ותאחלו לה מה שהייתם מאחלים לבת שלכם באמת ובתמים.

  2. אני באופן אישי לא אוהבת אותה לא מספיק שלא שירתה בצהל ורימתה את צהל ליפני מיספר שנים כאשר היתה בחול דיברה בגנות המדינה ומגיע לה אני מקווה שתיפול לגמרי זה. העונש שלה טיפשה

  3. אני באופן אישי לא אוהבת אותה לא מספיק שלא שירתה בצהל ורימתה את צהל ליפני מיספר שנים כאשר היתה בחול דיברה בגנות המדינה ומגיע לה אני מקווה שתיפול לגמרי זה. העונש שלה טיפשה

  4. אביבית היקרה,
    צה"ל ומע"מ כותבים עם גרשיים ולא גרש….ותלמדי לשים אותם במקום הנכון.

  5. למיטל זה שהיא "הצהירה" זה לא אומר שתתרום או ותרמה [אחיזת עניים העלמא]הבחורה השטמתה מצהל והתחתנה ורימתה את צ'הל,התחתנה נישואים פקטייבים ועכשיו מרמה את המדינה בהון שחור ,ממש בחורה מזעזעת בהתנהלותה למה אני צריכה לשלם ארנונה ומ'עמ,והיא לא תשלם מס הכנסה [עבריינית וזה בלשון המעטה]!!!1!

  6. אני מציעה שלפני שהצדיקה מצהירה שהיא רוצה לתרום את רווחי החתונה שלה, אולי כדאי קודם שתשלם את חובותיה למדינה?!

  7. לדעתי לא צריך לתת לה להנחות יותר אקס פקטור או כל תוכנית אחרת היא מושא להערצה של נערות צעירות כמו שהיה אייל גולן גיבור תרבות ,ובר רפאלי שלא עשתה צבא ואם לא דיי בכך עבריינית שעושה הון שחור,לא יכולה לתת דוגמא למעריצה,להוקיע אותה מהמדייה והתיקשורת לאלתר!!!!!

  8. בדרך כלל כל פלוץ בר דואגת לשלוח לתעד במדייה ,מסיבת רווקות אחת שתיים שלוש,בילוי ראשון של הזוג הנשוי כל פלוץ,ועכשיו שיש פלוץ גדול היא לא מתעדת ,בחורה עבריינית שגונבת מהמדינה[ולזאתי האנונימית שכתבה גידופים על יונית לוי,הרמת כתיבה שלך רדודה ושואפת לאפס!!!

  9. מבחינתי , שותפה בחברת משקפיים שהיא המצאה ישראלית, ושכותבת berlin בשם של החברה , וכל הישראלים רצים בהמוניהם לממן אותה , היא נוכלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים