הבית היהודי מתחמקת מלשלם חוב של 600,000 ש"ח לסמרט מדיה של באומן בר ריבנאי

נפתלי בנט, הבית היהודי
נפתלי בנט, הבית היהודי

עם אח כמו בנט מי צריך אויבים? מפלגת הבית היהודי, מתחמקת מזה כ-9 חודשים מלשלם חובות בסך של כ-600,000 ש"ח לחברת סמרט מדיה פרסום בע"מ של באומן בר ריבנאי וקבוצת פובליסיס ישראל, כך דווח אמש בערוץ הכנסת.

במרץ השנה, החלה קבוצת פובליסיס בישראל, לרכוש מדיה עבור מפלגת 'הבית היהודי' ומפלגת 'יש עתיד' וזאת באמצעות שתיים מתוך שלושת חברות המדיה שלה של הקבוצה בישראל; זניט, סטארקום וסמארט מדיה. את המדיה של 'יש עתיד' שאת הקמפיין שלה ניהל יו"ר פובליסיס יורם באומן, רכשה המפלגה באמצעות סטארקום ואת המדיה של הבית היהודי רכשה המפלגה באמצעות סמארט מדיה.

סמרט מדיה פרסום בע"מ
סמרט מדיה פרסום בע"מ

מאז אוגוסט השנה, מפלגת הבית היהודי בראשות שר החינוך נפתלי בנט, לא עומדת בהתחייבויות הכספיות שלקחה על עצמה במסגרת מערכת הבחירות האחרונה וצ'קים של המפלגה בסך של כ-400 אלף ש"ח, שמהווים תשלום עבור קמפיין החוצות של המפלגה, החלו לחזור.

חרף הניסיונות של חברת סמארט מדיה של עמי קדם ובאומן בר ריבנאי, המפלגה לא שילמה את חובותיה וכפי שדווח אמש בערוץ הכנסת, החובות העדכניים עומדים על כ-600,000 ש"ח. דפנה ליאל, כתבת חדשות ערוץ 2 בכנסת, צייצה אמש: "כבר 9 חודשים שספק שירותי פרסום מתחנן לקבל כ-600,000 ש״ח שמפלגת הבית היהודי חייבת לו".

חברת המדיה 'Smart Media' הוקמה ב-2004 ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי והסמנכ"ל המסחרי הפורש של 'הארץ' עמי קדם, בתחילה כחברת מדיה שעסקה במכר שטחי פרסום בעיתונות היומית במתכונת של "הרגע האחרון", דהיינו ערב הירידה לדפוס. בין השנים 2002 ו-2003, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי היה משרד הפרסום המוביל בישראל בתחום רכש המדיה בעיתונות (מקור: יפעת בקרת פרסום).

קדם פרש ממערכת 'הארץ' בתחילת 2004, לאחר עשר שנות עבודה בעיתון, בהן כיהן כמנהל מחלקת מודעות וכסמנכ"ל מסחרי. קדם פרש מתפקידו בסוף אפריל, אז הוקמה גם סוכנות המדיה המשותפת עם באומן בר ריבנאי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים