ליאור נאור, הטאלנט של מצעד הפרסומות של אייס עוזב לטובת ג'וב חדש בוואלה! news

ליאור נאור
ליאור נאור

ליאור נאור, מי שעומד בחזית של מצעד הפרסומות של אתר הברנז'ה אייס, מסיים את דרכו אחרי 35 סרטונים לטובת משרת מנהל מחלקת וידאו מגזין של אתר וואלה! news, שם עבד בעבר. מצעד הפרסומות של אייס הושק באפריל השנה וזכה לפידבקים חיוביים מצד הברנז'ה, המצעד ימשיך במתכונת דומה עם פרזנטור חדש.

משה בנימין, כתב הברנז'ה של אתר אייס, נפרד מנאור: "זהו, לאחר 8 חודשים, עשרות תסריטים, ריסים מלאכותיים ופרופס חשודים, המגה דיווה ליאורה ליליאן נאור נפרד מאתנו ומתפקיד מגיש המצעד השבועי של אייס. היה כיף, וקפוץ לבקר, שכחת פה משהו רוטט עם סוללות".

מצעד הפרסומות של אייס מקבוצת קו מנחה של אבי בגס, היא אחת מהפקות המקור השבועיות המוצלחות ברשת הישראלית. מדי שבוע סוקר נאור את הפרסומות הטובות ביותר של השבוע פרי תוצר של משרדי הפרסום. מדובר בהפקת מקור איכותית ומהנה, מתובלת בהמון תבלינים שנאור עצמו מביא עימו. בוואלה! news, שם נאור עבד בעבר, עובדים על חיזוק הפקות הוידאו ורתמו את הטאלנט למשרה הניהולית.

קרדיטים
הגשה ועריכה: ליאור נאור תסריט והפקה: ארז גרינבוים יועץ תוכן: משה בנימין צילום ועריכה: גילי מייזלר עורכת תוכן: עדי ברזילי עיצוב: לילך צור אריזה: אביבית רושה עורך ראשי: אלכסנדר כץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים