החנות האינטרנטית של שרוליק ובניו – ישראכרט בקמפיין חדש עם יובל סמו

שרוליק ובניו
שרוליק ובניו

באומן בר ריבנאי משיקים מהלך משולב חדש בשם 'שרוליק ובניו' עבור תשלובת ישראכרט בכיכובו של הפרזנטור יובל סמו. המהלך מתקשר שירות חדש של ישראכרט בשם 'החנות האינטרנטית שלי', שירות שמאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינויים להקים חנויות מקוונות, בעלות חודשית של כ-490 ש"ח. הקמפייל קידום בסחר המקוון של ישראכרט עלה בתשדירי טלוויזיה, פעילות דיגיטל וסרטוני רשת, במקבילה הושקה גם חנות אינטרנטית עבור 'שרוליק ובניו' (קליק לביקור), הקמפיין תחת המסר: "ישראכרט מובילה מהפיכה בזירת המסחר האינטרנטי ומציגה את: החנות האינטרנטית שלי. כל מה שצריך כדי לפתוח חנות מצליחה באינטרנט".

שרוליק ובניו
שרוליק ובניו

מנכ"ל ישראכרט, רונן שטיין: "שימוש של עסקים בסחר אלקטרוני נמוך מאוד בישראל, אנחנו רוצים להיות פורצי דרך בתחום הסחר האלקטרוני, ולהנגיש את זה לכל אחד שרוצה להקים עסק בישראל. עסקים שיאמצו את הפתרון של ישראכרט יגלו כי מדובר במנוף רב עוצמה להגדלת הפעילות העסקית".

מתוך החנות של שרוליק ובניו: "חנות הבוטיק "שרוליק ובניו" הוקמה בשלהי שנת 2015 במרכז השוקק של מצפה עין נפש. לאחר מיתון קשה שפקד את המצפה (במיוחד את כל האזור שם ליד המועדונית) החלטנו להרחיב את העסק ולפתוח חנות אינטרנטית. תאגיד "שרוליק ובניו" חרט על דגלו חזון מעורר השראה שמלווה אותנו משלב ההקמה ועד היום: למכור דברים. כל המוצרים הם מוצרי איכות בעיצובו של האומן המפורסם "שרוליק" ומתחייבים לתו האיכות "מייד אין צ'יינה" אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים השונים ולרכוש אותם במחירים שווים לכל עין נפש. כדאי למהר, יש עכשיו פראייר מאנדיי!".

שרוליק ובניו – החנות האינטרנטית של סמו

בבאומן בר ריבנאי מספרים על המהלך: "גאים להציג פרוייקט חדש שיצרנו לישראכרט להשקת "החנות האינטרנטית שלי". מוצר חדשני שמאפשר לבעלי עסקים לפתוח חנות איקומרס משלהם בפשטות. המהלך נפתח בסרטון שמספר על שרוליק, בעל החנות "שרוליק ובניו" שפתח חנות בוטיק במרכז של מצפה עין נפש. למרות המיקום המוצלח, הלקוחות לא מגיעים ושרוליק נאלץ להעביר את החנות שלו לאינטרנט. כדי להשלים את המהלך – פתחנו לשרוליק גם חנות אינטרנטית אמיתית משלו. שם תוכלו לרכוש מגוון מוצרים מקוריים שיצרנו במיוחד עבור המותג "שרוליק ובניו". מומלץ להזמין מהר, המלאי מוגבל".

קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב מנהל קבוצה: מתן ידידיה ארט: איתמר פרדני קופי: גידי שמיר סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מפיקה: אודליה נחמיאס פרייפלד סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן סופרוויזרית: מיכל פופוב תקציבאיות: דניאל סלען, טל אלקובי חברת הפקה: גוסטבו הפקות במאי: עודד דוידוף בית פוסט: ברודקאסט טראפיק: רונית דואניס מנהל קריאייטיב ראשי: ג'ונתן לאנג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. פרסומת מגעילה סמו פיספס ומצטייר כפרימיטיב שונא נשים ובנות (שרוליק וביתו)
    לא אקנה דבר בחנות שכך מפורסמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים