ריצ'י הנטר וקרן גרין לנטרן רוכשים 50% ממניות סופר קופיקס של אבי כץ

ריצ'י הנטר, צילום: מקאן אריקסון
ריצ'י הנטר, צילום: מקאן אריקסון

ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב היוצא שהוחלף על ידי עמית משיח, חוזר לעולם קמעונאות המזון, ורוכש באמצעות קרן ההשקעות גרין לנטרן (Green Lantern) שבבעלות יוסי אליאס, דניאל בן רעי והנטר עצמו, כ-50% ממניות רשת סופר קופיקס של היזם אבי כץ על פי שווי עסקה המוערך בכ-50 מיליון ש"ח. על פי כלכליסט, בחודש יוני 2015, הנטר ניהל מגעים לרכישת מלוא הבעלות של רשת ניו פארם מידי המשביר של רמי שביט. הנטר בעברו מנהל העסקים הראשי של רשת שופרסל, חוזר לעולם הקמעונאות לאחר 5 שנים.

סופר קופיקס
סופר קופיקס

קרן גרין לנטרן תשלם לכץ כ-20 מיליון ש"ח במועד השלמת העיסקה ו-30 מיליון ש"ח נוספים יועברו כהלוואת בעלים. רשת הסופרמרקטים המוזלת 'סופר קופיקס' (Super Cofix), מונה כיום כשישה סניפים ונמצאת בשלבי הקמה של 10 סניפים נוספים. בזכות הכנסת השותפים תקבל הרשת תזרים נוסף שיאפשר את האצת פתיחת הסניפים. בעקבות הדיווח, מניית קופיקס גרופ עלתה ב-10.8% (מקור: אייס).

אבי כץ, קופיקס: "עמדנו ביעד של הכנסת שותף שתרומתו תהיה אסטרטגית מקצועית וגם פיננסית. מדובר בקבוצה בעלת ניסיון רב בתחום קמעונאות המזון המשקיעה את הסכומים הנדרשים כדי להמשיך את תנופת הפיתוח ולאפשר לסופרקופיקס לעמוד ביעדי הצמיחה השאפתניים ששמה לעצמה".

יוסף אליאס, גרין לנטרן: "אנו מאמינים בשינוי השוק שמוביל אבי כץ בכלל, ובפרט בקונספט של סופרקופיקס. ורואים את הצורך בפתיחת מאות חנויות במרכזי הערים. בנוסף אנו מעריכים כי קיים פוטנציאל גדול להתרחבות בינלאומית של רשת "סופר קופיקס" בקונספט החדשני שהיא מציעה. אנו מתכוונים לבדוק לעומק את ההזדמנויות בחו"ל. בין משקיעי הקרן ישנם משקיעים בין לאומיים בעלי נסיון רב בתחום המזון וקמעונאות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים