פאדיחת היום: ישראל היום פירסמו מודעה עם שגיאת כתיב במגזין דג הזהב 2016

פאדיחת היום
פאדיחת היום

מגזין ותחרות הקריאייטיב 'דג הזהב' של רשת שוקן התפרסם הבוקר עם מיטב התוצרים הקריאייטיבים פרי עטם של משרדי הפרסום, שמתחרים על התואר הנכסף והפרסים השווים, הכוללים בין היתר טיסה ואירוח בפסטיבל הפרסום הבינלאומי קאן ליונס 2016. גם בחינמון ישראל היום של שלדון אדלסון החליטו להצטרף לחגיגה והציגו מודעה יצירתית משלהם, אך דווקא העיתונאים הם שחטאו והשיקו מודעה עם שגיאת כתיב צורמת: "במקום שבו משלמים על עיתונים, יום אחד ישלמו גם על אפקליציות" במקום אפליקציות כמובן. על המודעה אמון משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן, המיזוג של דרורי שלומי BBDO ומשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS.

"כשעיתון מוציא לעצמו מודעה עם שגיאת כתיב הוא אפילו לא שווה להיות מחולק בחינם" כך כתב אחד מאנשי הפרסום שקלט את שגיאת הכתיב של ישראל היום בדג הזהב.

פאדיחת היום
פאדיחת היום
שער דג הזהב 2015
שער דג הזהב 2015

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. הרי ברור לכולם שהקריאייטיב והסטודיו סובלים לאללה כרגע (שלא לומר מפוטרים), אז למה שלא נקיא עוד קצת רוע וארס ושמחה לאיד?

  2. טוב, זו המודעה היחידה בדג שקיבלה ידיעה נפרדת לא? הייתי אומר שמישהו שם יצא די שפיץ

  3. שגיאת כתיב??!!! נו בחיאת, למי שהקליד בזריזות יתירה יצא חילוף בין הקו"ף ללמ"ד והיו"ד. זה יותר מאנושי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים