מימון המונים יציל את העולם: עמית גל, הגורו של עולם הקראוד פאנדינג, משיק גיוס חדש לספרו

עמית גל, מימון המונים
עמית גל, מימון המונים

עמית גל, מי שבין תפקידיו כיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, הפך בשנים האחרונות לגורו מקומי בתחום גיוס ומימון המונים. גל, חבר קולקטיב תוצרת ומרצה בכיר במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות אף השיק לאחרונה ספר מקצועי בתחום בשם 'מימון המונים' בהוצאת פראג.

לזכותו של גל אפשר לזקוף גיוסים בהיקפים של למעלה ממיליון ש"ח, בעיקר תחת פלטפורמת הגיוס HeadStart, שם גייס בהצלחה עבור פרויקטים שונים, ביניהם פרויקט כנסת פתוחה, ספר הילדים שלו ומיזמים מדוברים נוספים, כדוגמת 'אופניים בלי שרשרת' שגייס סכום מכובד למדי שנאמד בכ-315 אלף ש"ח וכן גם כיוס הכספים המדובר של מפלגת עלה ירוק, שגייס כ-240 אלף ש"ח לאחר שהבטיחה קנאביס במחיר מוזל לכל התומכים, כל זאת כמובן באם תאושר הלגליזציה בישראל.

עתה גל פונה לקידום של הספר, ואיך לא, בגיוס כספים באמצעות אתר HeadStart, שם השיק עמוד תמיכה עם יעד של כ-7000 ש"ח, שכבר מתוכו גוייסו כ-4500. בין התשורות לתומכים, מהדורה דיגיטלית של הספר, מהדורה מודפסת של הספר, מהדורת אודיו, הזמנה למסיבת ההשקה ושירות יעוץ בתחום הגיוס. קליק לעמוד הגיוס בהדסטארט.

גל מספר: "שיטת מימון ההמונים מגיעה כיום לכל פינה, ומשנה מין הייסוד את יחסי הגומלין בין הממסד (המסחרי/הכלכלי/החברתי/הפוליטי/התרבותי) לבין הציבור הרחב. היכולת לגייס קהילה ומשאבים באינטרנט מאפשר לנו להחזיר את הכוח לבעליו החוקיים – ההמונים".

הסרטון של גל: מימון המונים יציל את העולם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים