התקשורת העולמית מפרגנת לסרטון 'יהודים וערבים מתנשקים' של טיים אאוט תל אביב

טיים אאוט תל אביב
טיים אאוט תל אביב

סרטון 'יהודים וערבים מתנשקים' של מגזין טיים אאוט תל אביב של המו"ל יובל סיגלר, מעורר עניין רב בעולם וזוכה לפירגון מצד התקשורת העולמית, בין הגופים שמפרגנים ליוזמה של המגזין: CNN, BBC, הוושינגטון פוסט, באזזפיד, הגרדיאן הבריטי, רויטרס, RT, האינדיפנדנט, הפינגטון פוסט וגם רשת אל ג'זירה בארצות הברית (Al Jazeera America).

איזכורים בעיתונות המודפסת: מאוסטרליה ועד מקסיקו
איזכורים בעיתונות המודפסת: מאוסטרליה ועד מקסיקו

כזכור, הפרויקט של טיים אאוט שבמרכזו סרטון שמפגיש בין ערבים ויהודים לנשיקה לאות דו קיום, עלה לרשת ביום חמישי האחרון בבאז נרחב. שעות ספורות לאחר שהסרטון זכה ללמעלה מ-100 אלף צפיות ואלפי שיתופים הוא נעלם מעל פני הרשת החברתית ונשאר באתר יו טיוב בלבד.

הפרויקט המדובר מגיע בעקבות גל ההסתה, פיגוע הירי בתל אביב ולאור דחיית ספרה של דורית רביניאן 'גדר חיה' מהופעה בתוכנית הלימודים. דבר ההסרה, בשילוב הסרטון זכו לכותרות מרובות מסביב לעולם, ביניהם באתרי חדשות מובילים בעולם.

מבדיקה של המזבלה עולה כי הסרטון זכה ללמעלה מ-900 איזכורים שונים ברשת, לצד איזכורים בטלוויזיה ובפרינט העולמי. בסה"כ מוערך כי סך הצפיות בסרטון בשלל הפלטפורמות עולה על 1.5 מיליון צופים. במגזין חששו שפייסבוק עצמה היא שצינזרה את הסרטון, אולם מדוברות חברת פייסבוק ישראל, נמסר כי פייסבוק לא הסירה שום תוכן מהעמוד של טיים אאוט. סיפור ההסרה לכאורה של הסרטון, לאור התיאוריות השונות כי פייסבוק אכן צינזרה את הסרטון, הפך את הפרויקט לויראלי בארץ ובעולם. הסרטון אף עלה מחדש לעמוד של טיים אאוט שם זכה מאז חמישי בערב לכ-150 אלף צפיות.

טיים אאוט בראי התקשורת העולמית:

עושים באזז, טיים אאוט בגוגל
עושים באזז, טיים אאוט בגוגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים