מתי בפעם האחרונה התרגשתם מאובך? הבמאי יורם עבר הדני משיק את ספרו החדש 'אובך'

אובך, יורם עבר הדני
אובך, יורם עבר הדני

יורם עבר הדני, מהבמאים המוכרים והמוערכים בעולם הפרסום הישראלי ומי שחתום על לא מעט קמפיינים מוכרים, ביניהם פרסומות עבור ישראכרט, מקדונלד'ס ישראל, סלטי אחלה, בזק, תמי4 ונוספות, משיק ספר חדש ושישי במספר בשם 'אובך'.

הספר 'אובך' בהוצאת כתר, הוא רומן המבוגרים הראשון שכתב עבר הדני, בנה של הסופרת והמשוררת דפנה עבר-הדני, בעברו תסריטאי בקומדי סטור וקופירייטר בקמפיין הבחירות של אהוד ברק בשנת 2001.

עבר הדני כבר הוציא חמישה ספרי ילדים, ביניהם: 'השלקט' (ספריית פועלים), 'האיש והקו' (הוצאת מודן), 'נטע רוצה להיות גדולה' (הוצאת שבא), 'בוא הנה הולך לאבוד' (ספריית פועלים) ו'המפלצת שקראו לה בהההה! גם הוא בהוצאת פועלים.

אובך, יורם עבר הדני
אובך, יורם עבר הדני

אובך הוא רומן כובש על שתי משפחות רגילות שאירועים בלתי רגילים משנים את מרקמן לבלי הכר. יורם עבר הדני טווה דרמה משפחתית מפתיעה על התשוקה לשנות את מי שאנחנו אוהבים ועל הקושי להשתנות בעצמנו. עלילת הספר מעמתת אבות ובנים, אחיות ואחים, שחלקם קשורים זה לזה בקשרי דם וחלקם בקשרי לב, אשר שאיפותיהם הגלויות והכמוסות נתקלות במציאות.

תקלה קטנה במכונית מולידה מפגש בין שני גיבורים שונים בתכלית ומשנה את מסלול חייהם. פרופ' יואל עדות, רופא פריון בעל שם עולמי, עומד במוסך ירושלמי מוזנח ומביט בהשתאות בנער ירון מוגרבי המתקן את מכוניתו בידיים מיומנות כשל מנתח.

במוחו של יואל מבזיק רעיון: הוא מציע לירון לשמש חבר לבנו איתמר, בחור מבריק ומתבודד, תמורת תשלום. יואל מציב לירון תנאי חמור אחד: עליו לשמור על סודיות מוחלטת. ירון מקבל את הצעתו של יואל, אבל אף אחד מהם אינו משער לאן העִסקה המשונה הזאת תוביל אותם. גיבור 'אובך' הוא איתמר בנו של עבר-הדני. הספר בעריכתה של שירה חדד.

הפרומו של 'אובך'

קרדיטים
אריק ווייס – קונספט עיצוב ואפטר. אריאל פרידן – קריינות. אבי זונשיין – עיצוב סאונד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים