מאבק ה'אנטי אדבלוק' מגיע גם לאתר הפורומים רוטר שהחל מהבוקר מבטל את פרסומות הפופ-אפ

רוטר - Rotter
רוטר – Rotter

מחאת ה'אנטי אדבלוק' של אתרי התוכן מהמובילים בישראל, שיצאו בחודשים האחרונים במתקפה חסרת תקדים כנגד תוספי חוסמי הפרסומות, מגיעה גם לאתר הפורומים 'חדשות רוטר.נט' (Rotter) שנחשב לקהילת הפורומים המובילה ברשת ולאחד האתרים הפופולארים בישראל.

גלובס, כיכר השבת, עומרי חיון, ynet, קבוצת קו מנחה על שלל אתריה (תפוז, אייס, ביזפורטל, פליקס) לא לבד במערכה, שעל פי הערכות פוגעת ב-30% מהכנסות האתרים מבאנרים ומכלי מדיה שונים שנחסמים באופן אוטומטי על ידי משתמשי תוספי אדבלוק ואדבלוק פלוס.

באתר הפורומים רוטר, פרסמו בשעות האחרונות הודעה פורמלית, שמבקשת מגולשי האתר להחריג את רוטר מחוסמי הפרסומות שלהם, דהיינו להכניס את רוטר לרשימה הלבנה, שמאפשרת הצגת פרסומות. ברוטר אף הגדילו לעשות ולא הציגו פופ אפ עם הודעה בדומה לשאר האתרים ובמקביל החליטו לבטל לחלוטין את פרסומות הפופ-אפ והבאנרים השונים שאינם סטטים.

מתוך רוטר
מתוך רוטר

בהודעה נכתב: "החל מהבוקר ביטלנו את הפופים הקופצים באתר ונשארנו אך ורק עם פרסומות גוגל ורכיב המלצות תוכן. אנחנו מבקשים שתחריגו את רוטר מחוסמי הפרסומות שלכם כדי לסייע ולתמוך באתר. אין פה פרסומות זזות, אין פרסומות נפתחות באמצע כתבה – כל הפרסומות הן סטטיות וזה מה שמקיים את האתר והתמיכה השוטפת בו".

"גוגל מתאימה את הפרסומות לכל גולש לפי היסטוריית הגלישה שלו ומאפיינים דמוגרפיים (גיל, מיקום וכו'). אנחנו חוסמים דומיינים של מפרסמים עם פרסומות לא צנועות / פוגעניות, אולם לעיתים רחוקות אנחנו פשוט לא רואים את הפרסומות האלה כיוון שמערכת הפרסום של גוגל בוחרת לא להציג לנו אותן". כך נכתב ברוטר.

ברוטר מבססים בעיקר את ההכנסות של האתר ממודעות ברשת הפרסום גוגל אדסנס, על פי הטראפיק המוערך של רוטר, התגמולים מגוגל בהחלט יכולים להיות מניבים. ה-CPM שגוגל משלמת פועל בצורה קצת שונה מה-CPM של מפרסמים שרוכשים מדיה ישירות מהאתרים הגדולים ונעה בין 7 ש"ח ל-15 ש"ח בממוצע על כל 1000 צפיות בכלל הבאנרים. וזאת בשונה מה-CPM של מפרסמים ישירים, שמשולם לכל כלי בנפרד או פרי רול אחד בוידאו ומניב לאתרים הגדולים סכומים הנעים בין 50 ל-150 ש"ח ל-1000 גולשים עבור כלל הכלים שמוצגים בעמוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים