מרינה קיגל, לימור ברק ואופיר פרץ מצטרפים לצוות הניהולי של 'גיבור תרבות' ומשיקים מחזור לימודים חדש

גיבור תרבות, צילום: לימור ברק
גיבור תרבות, צילום: לימור ברק

שלושה בוגרים של בית הספר לכתיבה 'גיבור תרבות', מרינה קיגל, לימור ברק ואופיר פרץ, מצטרפים לצוות הניהולי אותו מוביל ד"ר אמנון ז'קונט, מייסד בית הספר, במטרה לחדש ולהרחיב את מגוון הקורסים המוצעים בו כיום. בינואר 2016 עזב 'גיבור תרבות' את מעונו הידוע ברחוב יהודה הלוי בתל אביב ועבר לכיתות של מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל בשדרות יהודית. שני המוסדות מעדכנים כי בעתיד יתכן ונזכה לראות גם שיתוף פעולה ביניהם בכל הנוגע לקורסים ולתכנים.

מרינה קיגל, היא עיתונאית במגזין 'לאישה' ובאתר ynet, עורכת ומפיקה ב'רדיו ללא הספקה' ועוסקת בתוכן. קיגל היא בוגרת מחזור 3 של הקורס. לימור ברק היא עורכת משנה באתר האמהות 'אמא של' ואשת תוכן, ברק בוגרת מחזור 6 של הקורס. אופיר פרץ הוא רואה חשבון במקצועו, בוגר מחזור 6 של הקורס, בימים אלה עובד בשיתוף עם רק על סדרת טלוויזיה.

מרינה קיגל
מרינה קיגל

לפני כשבועיים, יצא לדרך מחזור 14 של 'כתיבה כמקצוע', קורס הדגל של 'גיבור תרבות'. בין המרצים: הפזמונאי והקופירייטר מאיר גולדברג, העיתונאי, התסריטאי והמחזאי רוני קובן, התסריטאית והבמאית חן קלימן, המחזאית, התסריטאית והשחקנית הדר גלרון, העיתונאית, הסופרת וכלת פרס ספיר נעה ידלין, הקופירייטר ואיש התוכן מייקל אמיר, וכמובן, ד"ר אמנון ז'קונט, סופר, עורך והיסטוריון.

בית הספר לכתיבה 'גיבור תרבות' הוקם בשנת 2013 ומאז עברו בשעריו למעלה מ-300 תלמידים. על פי נתוני שנמסרו מבית הספר, כ-40% מהבוגרים עוסקים היום בתחום הכתיבה והתוכן, הוציאו ספר או נמצאים בשלבים מתקדמים של פיתוח סדרת טלויזיה. בנוסף למחזורי ההמשך של 'כתיבה כמקצוע' מתכננים קיגל, ברק ופרץ לפתוח בשנה הקרובה גם סדנת תסריט למתקדמים, סדנת פרוזה למתקדמים, סדנת כתיבה פובליציסטית ואף סדנת סטנדאפ ואימפרוביזציה.

בין בוגרי בית הספר 'גיבור תרבות' ניתן למצוא שמות מוכרים, ביניהם; רן פינקלשטיין – עורך אתר 'פרוגי' מקבוצת ynet, תמר בלומנפלד – מאיירת וכותבת בלוג 'קשקושי רחוב' באתר הארץ, אבי דומושביצקי – איש הייטק ומחבר הספר 'פרד במנהטן', ליאת עיני – עורכת ערוץ הורים ב-ynet, יעל טלמן – עורכת בהוצאת "כתר" ונוספים. נכון להיום תלמידי 'גיבור תרבות' התברגו במקומות שונים בתעשייה: כותבים בעיתונות וברשת, עובדים במשרדי יח"צ ובהוצאות ספרים מובילות, מנהלים עסקים עצמאיים בתחום התוכן ופועלים בתחומי הרדיו והטלוויזיה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים