ראובני פרידן עם רכש חדש ומבטיח דני קמושביץ, שעוזב את אדלר חומסקי

דני קמושביץ
דני קמושביץ

מעטים שלא מכירים את דני קמושביץ (בפייס: Danny Kamushevich), קופירייטר בוגר ACC ע"ש תרצה גרנות ואחד הטאלנטים המבטיחים של ענף הפרסום הישראלי שכבר כבש בסערה גדולה את פייסבוק, טוויטר ורשתות נוספות עם למעלה מ-10,000 עוקבים בשלל הפלטפורמות, מאות לייקים ותגובות לכל סטטוס, אך בעיקר כזה שהוכיח עצמו כטאלנט בז'אנר הסאטירי עם סרטוני מקור קצרים ומשעשעים למדי שזוכים לעשרות אלפי צפיות.

קמושביץ הוא אחד מאותם אנשי הקריאייטיב שהפכו לסופרסטארים במדיה החברתית, אבל בשונה ממרבית הקולגות בתחום, קמושביץ דווקא בחר להתרחק מהעולם הפוליטי והתמקד בעיקר ביצירת סאטירה אינטרנטית ותוכן מקורי לצד מופעי סטנד-אפ, פינת רדיו בגלי צה"ל ועוד ועם מטרה אחת ברורה ומוצהרת, לכבוש את המסכים של כולנו.

קמושביץ כיכב לאחרונה במספר קמפיינים, ביניהם בפרסומת האחרונה של אדלר חומסקי להגרלת הלוטו של מפעל הפיס, סרטון לקידום אירוע 'אחד החזקים' ואף נבחר כפרנזטור עבור חברת ME-MUSIC, שם במסגרת הקמפיין גילם דמות סאטירית והזויה בשם עוזי לי-און. בין לבין קמושביץ יוצר סרטוני רשת קצרים ומצחיקים, שכאמור זוכים לאהדה רבה מחבריו ועוקביו בפייסבוק.

דני קמושביץ
דני קמושביץ

בין הקטעים המוכרים של דני קמושביץ; טייק אוף מוצלח על קמפיין 'הפנים החדשות' של באומן בר ריבנאי, סדרת סרטונים בשם "תהיה איתי קצת" שקוראת לאנשים להפסיק להיות מכורים לטכנולוגיה וסרטונים נוספים שמשותפים כדרך קבע בעמודי הפייסבוק הגדולים והפופולארים ברשת החברתית.

את דרכו בענף הפרסום התחיל לפני כ-3 שנים. עם סיום לימודי קופירייטינג במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל, החל קמושביץ לעבוד כקופירייטר במשרד הפרסום אדלר חומסקי אנד ורשבסקי, כאשר בשנה האחרונה תיפקד כקופירייטר דיגיטל בחברת הבת 'אינטראקשן' של אדלר חומסקי ומדיה קום.

קמושביץ (34), בעל תואר ראשון במימון ותואר שני בשיווק ופרסום, מסיים בימים אלה את תפקידו באדלר חומסקי ופונה לכבוש יעד חדש כקופירייטר במשרד הפרסום ראובני פרידן ipg. החיבור לראובני פרידן נראה כאידיאלי עבור כישרונותיו הרבים של קמושביץ. בשנה האחרונה החלו בראובני פרידן להתמקד ביצירת תוכן מותגי (שיווק דרך תוכן) והפקות מקור אינטרנטיות שונות עבור לקוחות המשרד, כך שהתמקצעותו וניסיונו של קמושביץ בעולם התוכן והוידאו בפרט, בהחלט יהפכו לנכס מניב בעבור ראובני פרידן ולקוחותיו.

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "מברכים את אושיית הפייסבוק דני קמושביץ, שיעבוד תחת אושיות הפייסבוק ינאי וולף וטל יגר (טבעונים אוכלים בחוץ). כל האושיות האלה מבטאות את הפוקוס שלנו על תחום הדיגיטל, שצמח ב-300% בארבע השנים האחרונות. בהצלחה לדני!".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים