לאן נעלם פרופיל הפייסבוק של רחלי רוטנר?

רחלי רוטנר
רחלי רוטנר

פרופיל הפייסבוק של עיתונאית mako רחלי רוטנר (Racheli Rottner) אינו זמין לגישה בשעות האחרונות, כך מדווחים מספר גולשים למזבלה. גישה ישירה לפרופיל של רוטנר מעלה הודעה ג'נרית בה נכתב: "Sorry, this content isn't available right now" סימן לכך שפרופיל הפייסבוק שלה הוקפא או הוסר. בשלב זה לא ברורה הסיבה, אך לא מן הנמנע שרוטנר עצמה, שזוכה לגל תגובות ברשת מאז חשיפה פרשת ינון מגל, החליטה להקפיא את פרסומו.

בחמש השנים האחרונות עבדה רוטנר ככתבת, עורכת, מאיירת ומגישת כתבות וידאו באתר וואלה!News. בנובמבר 2015 פירסמה בפרופיל הפייסבוק שלה פוסט בו גוללה על סדרת הטרדות מיניות לכאורה מצד חבר הכנסת ינון מגל, שטרם כניסתו לכנסת, שימש כעורך אתר וואלה!. לאחר פרסום הפוסט, נשים נוספות הגישו תלונות נוספות כנגד מגל, וזה התפטר מכהונתו כחבר כנסת.

הפרופיל אינו זמין: רחלי רוטנר
הפרופיל אינו זמין: רחלי רוטנר

בינואר 2016, פורסם כי רוטנר הודיעה על עזיבת מערכת וואלה!News ומעבר לתפקיד חדש ותחת חוזה טאלנט באתר Mako מבית קשת תקשורת. בחודשים האחרונים רוטנר אף הייתה יעד להתנגחות פומבית עם הראפר יואב אליאסי הצל, מה שהוביל למבול של תגובות נאצה כנגדה מצג עוקביו של הראפר. היום (שני) הודיעה פרקליטות המדינה באופן רשמי על סגירת תיק החקירות נגד חבר הכנסת לשעבר ינון מגל וזאת במקביל להעלמותו של פרופיל הפייסבוק של רוטנר.

לאחר פרסום הפוסט על מגל, עמדה רוטנר במרכזה של מתקפת שיימינג והכפשה חסרת תקדים מצד בוחריו של מגל. רוטנר אף ניתקה את מספר הטלפון שלה בעקבות שיחות טלפון מטרידות שקיבלה. כתגובה לפוסט על מגל, הוגשה תלונה במשטרת חברון כנגד בעלה של רוטנר, הקומיקאי והתסריטאי אריאל ויסמן, שהואשם בהטרדה מינית (לכאורה) של אלישבע פדרמן, אשתו של פעיל הימין נועם פדרמן.

על סגירת תיק החקירה, כתב היום מגל בעמוד הפייסבוק שלו: "אור שוקרון ומתלוננת נוספת: חוסר אשמה. רחלי רוטנר: חוסר עניין לציבור. תודה לכולם. היו שלום, אני הייתי ביניכם כמו צמח בר".

עידכון 21:00: רוטנר הפעילה מחדש את פרופיל הפייסבוק שלה ומתחה בין היתר ביקורת על הפוסט המדובר.

בסטטוס שפירסמה רוטנר כתבה: "תגידו יא גרביים חלולי שכל שכמוכם אי אפשר להתנתק כמה שעות מפייסבוק כדי לנוח ממנו בלי שיהיו ידיעות על זה ש"ירדתי למחתרת"?!?!?! למה שאני ארד למחתרת שלושה חודשים אני עומדת פה בלי פחד אומרת הכול סופגת הכול עונה על הכול פתאום כמה שעות אני לא פה כבר אתם מפרשנים שאני מתחבאת?!?! דפאק כל פעם שאני מנסה לנוח קצת מהחרא הזה אני מגלה שאסור לי למצמץ אפילו לרגע, חייבים לעמוד על המשמר כל הזמן, דקה אחת לא תהיי אונליין וכבר ידברו במקומך. זהו לא זזה מפה יותר תיחנקו. ואם יש משהו שאתם לא מבינים פשוט תרימו טלפון ותשאלו לא קשה להשיג אותי אני פאקינג עובדת בתאגיד תקשורת ענק ול-95 אחוז מהתחקירנים בישראל יש את הטלפון שלי זה לא שאני מתבודדת במדבר עם פחית על ענף. אין לתאר."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. כל הטיפשים שכותבים נגדה, תבינו שהיא בכלל לא טענה שהיתה פה עבירה פלילית, היא רק רצתה לחשוף את הצביעות של מגל.

  2. רוטנר רחלי שנתגלתה כנבלה סרוחה תשלם על הטימטום שלה. להחרים את הנבלה שמשחקת קולית. אדם נורמלי לה נהנה לדעת שיש לו יותר שונאים וכל אחד יחפש עכשו להרוס לה.
    אמן.

  3. רצית שבבית היהודי נדע מי זה ינון מגל. תודה. אנחנו יודעים .אוהבים אותו ונבחר בו שוב ובגדול.אותך אדם רע ולא הגונה לא נרפה ממך. נמרר לך את החיים.

  4. את עדין מנסה "לשחק" אותה כאילו כלום, מה קרה? את הזבלה מבינה שאת מחוסלת!!! אנשים לא יניחו לך ולבבון שלידך עד שתעלמו לנו לתמיד. את מזוהמת. עם ראש ופה מלוכלכים.
    את לא מבינה באיזה ברוך את נמצאת. "אני עובדת" מהר מאד תהי אני אבודה.
    חלאת המין האנושי!!!

  5. זו הייתה שגיאת חייה. לא נשכח ולא נסלח. הציבור יודע את האמת . והברנזה אולי מפרגנים לך. בתכלס הם לא ישלמו לך כשתצטרכי כסף . את כל כך רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעה

  6. כל כך עלובה. ינון בע"ה יעלה ויצליח. והיא כל חייה תישא את הכתם הזה. עלובה. היא והחזיר שחי איתה

  7. רחל רוטנר אכלה אותה בגדול. המשטרה סגרה את שתי הלונות של אור שוקרון ודפנה מוואלה מאין אשמה. של רוטנר הכלבה מחוסר ענין לציבור. עכשו ינון מגל יתבע אותה ויקרע לה את הצורה. והציבור יחרים את הטינופת הזאת ובצדק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים