ליאור נויפלד, מנהל הקריאייטיב של ברזני לוי משיק ספר חדש 'המכולת של יפתח'

ליאור נויפלד
ליאור נויפלד

ליאור נויפלד (Lior Noyfeld), האושייה והמשקפיים, מנהל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום ברזני לוי, משיק בימים אלה את ספרו החדש 'המכולת של יפתח', וזאת תודות לגיוס כספים מוצלח, במסגרתו גייס נויפלד באמצעות פלטפורמת Headstart כ-29 אלף ש"ח מ-300 תומכים.

המכולת של יפתח, צילום: מריה קניגין
המכולת של יפתח, צילום: מריה קניגין

נויפלד, נשוי ואב לשניים ובעל תואר במשפטים (שנעשה בשביל ההורים להגדרתו), הוא אחת הדמויות המוכרות והנעקבות ברשת החברתית, עם למעלה מ-11,380 עוקבים, נויפלד נמנה על קבוצת אנשי הפרסום שהפכו בשנים האחרונות לפופולארים ומשפיעים בפייסבוק.

ספרו, 'המכולת של יפתח' שיוצא בימים אלה בהוצאה עצמית (דרך ניב ספרים), מאגד אוסף סיפורים קצרים ושירים, פנטזיה ריאליסטית לחלוטין המוציאה את הקורא למסע בין מקומות, אנשים, תקופות, דעות ורגשות, דרך העיניים של המון אנשים ודרך הסיפורים של המון חפצים, מערכות יחסים וזוויות ראיה; רונן שקורא את העיתון מהסוף להתחלה, אמנון בן ה-89 שמאוהב בפיליפינית שלו, מרגלית שלא מוצאת אהבה כי היא לא יודעת לבשל, רות ורוג'ר שהתאהבו במלחמת העולם השלישית, וגם מחשבות ותהיות, למשל – איפה קונים אהבה סינית ועוד.

הספר גדוש בתובנות של נויפלד עצמו על החיים, על אהבה ועל היחסים שלנו עם עצמנו. 'המכולת של יפתח' שצמח בפייסבוק ובזכות עוקביו וחבריו הרבים של נויפלד, מושק בימים אלה בסניפי צומת ספרים ובקרוב גם ברשת סטימצקי.

ביום ראשון הקרוב ה-28.2 החל מהשעה 20:00 יתקיים אירוע השקה מיוחד לספרו של נויפלד. האירוע יתקיים במועדון הכולי עלמא בתל אביב. קליק לאיוונט.

המכולת של יפתח - אירוע השקה
המכולת של יפתח – אירוע השקה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים