"חצי שעה בלבד לצילומים" ראובני פרידן מסכמים את קמפיין הוט עם כריסטיאנו רונאלדו

קמפיין הוט עם כריסטיאנו רונאלדו
קמפיין הוט עם כריסטיאנו רונאלדו

משרד הפרסום ראובני פרידן ipg מציג סרטון קייס סטאדי מסכם לקמפיין הוט בכיכובו של שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו שהושק באחרונה לקידום חבילת טריפל 200 מגה, עם 'שלישיית מה קשור' (ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי), כוכבי סדרת הטלוויזיה הקומית 'אנחנו במפה' שמשודרת בערוץ HOT3.

שיתוף הפעולה עם הכדורגלן הנערץ, מגיע בזכות הפעילות העולמית של קבוצת אלטיס (Altice), חברת האם של הוט, שהשיקה קמפיין נרחב עם רונאלדו במדינות שונות. כזכור, לאחר שרונאלדו העלה את הפרסומת לעמוד הפייסבוק ולחשבון הטוויטר שלו, שמונים במשולב למעלה מ-140 מיליון עוקבים, הרשת נשטפה בגל של תגובות, חלקן אוהדות וחלקן מצד גורמים אנטי ישראלים שקראו לכדורגלן להסיר את השתתפותו מהקמפיין הישראלי.

חלקו של רונאלדו בקמפיין, צולם במדריד בנובמבר שנה שעבר, כאשר לאנשי משרד הפרסום הוקצבו כ-30 דקות בלבד. כחודשיים לאחר מכן צולמה הפרסומת המלאה בישראל עם כפיל מקומי של רונאלדו. על פי ראובני פרידן, הקמפיין הניב עלייה של עשרות אחוזים בפניות למוקד הוט, מכירות הטריפל עלו בכ-15% והמכירות באינטרנט עלו בכ-50%.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים