סוויץ' אוף: Switch של כלמוביל מסיימת את דרכה ונסגרת

Switch
Switch

הסלוגן 'סוויץ' וסגרנו' שליווה את קמפיין ההשקה של שירות Switch מבית קבוצת כלמוביל, מקבל היום תפנית אירונית, לאחר שהחברה הודיעה על סגירה וסיום מענק השירות. מיזם Switch של יבואנית הרכב, הושק ב-2015 במטרה להוות פלטפורמה לרכישת ומכירת רכבים משומשים. בפוסט שפורסם לפני כמה דקות בעמוד ה'פייסבוק' של החברה, זו הצהירה על כוונתה לחסל את השירות ואת פעילות החברה כבר בשבועות הקרובים.

ברק בן שמעון, מנהל דיגיטל בקבוצת כלמוביל כתב: "ללא ספק – אחת התחנות המעניינות בחיי. כל מי שמכיר אותי יודע מה המשמעות של סוויץ' עבורי. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להקים את אחד המיזמים התקדימיים שנראו פה לאחרונה. זכיתי לעבוד בווליומים הכי גבוהים, עם האנשים הכי מוכשרים ומדהימים, ובסביבת עבודה שהיא הכל: עסק, מעבדת חדשנות, סטארטאפ, ובעיקר בית. אני רוצה לומר תודה ענקית לכל מי שעבר איתי את המסע המטורף הזה ולציין שלושה אנשים שלעולם לא אשכח: יוסי ארז, ענת מראלי ואסף חרל"פ."

מהחברה נמסר: "סוויץ׳ הוקמה לפני שנה וחצי מתוך אמונה שחייבת להיות דרך טובה יותר למכור ולקנות רכב משומש עשינו הכל בכדי לשנות את החוויה לטובה יותר, אמינה יותר, הוגנת יותר ואפילו כיפית. לצערנו, למרות אלפי לקוחות מאושרים שהצטרפו לדרך שלנו ויצאו מפה עם חיוך, אנחנו נאלצים לעשות בשבועות הקרובים switch off. כמו תמיד, נמשיך לעמוד מאחורי הבטחותינו לכל אחד מהלקוחות שבתהליך ונקווה להתראות בהמשך… ".

לשאלה מדוע החברה מסיימת את דרכה, עונים בסוויץ': "סוויץ' קמה בכדי לשנות את שוק הרכב המשומש בישראל. לאחר שנה וחצי על הכביש, הבנו שלצערנו למרות שיש הרבה עניין בקרב לקוחות המודל הכלכלי בעייתי. חלק מהסיבה היא גודל השוק הישראלי והבשלות שלו לאמץ שינויים במהירות."

קרדיטים
משרד פירסום: OPEN מנכ"ל: אייל כץ סמנכ"ל קריאייטיב: סער פרידמן מנהל קריאייטיב: ליאור מאירי מנהלת לקוחות: ליאור צנגן תקציבאית: איריס מיידן הפקה: סיטי מדיה (דניאל וינר) במאי: עומרי טאוב קריאייטיב דיגיטל: חוליגנס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים