איגוד חברות הפרסום משיק את קופה ברנז'ה 2016 – אליפות משרדי הפרסום בקט רגל

קופה ברנז'ה
קופה ברנז'ה

אחרי שנים של מנוחה על הספסל, תחרות הקט-רגל המיתולוגית של ענף הפרסום הישראלי ה'קופה ברנז'ה' חוזרת ומושקת השנה מחדש עם שיתופי פעולה נרחבים. אתר ONE ואיגוד חברות הפרסום מכריזים על פתיחת הרשמה לליגת קט-רגל ה"קופה ברנז'ה" של ענף הפרסום. משחקי הליגה יחלו בחודש מאי 2016 וצפויים להמשך עד הקיץ ונועדו לייצר חוויה משותפת עבור ענף הפרסום כולו ויתקיימו אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במגרשי וולפסון בתל אביב שסופקו ע"י חברת "מגרשים" (מתחם האימונים של הפועל תל אביב).

קופה ברנז'ה
קופה ברנז'ה

באיגוד מעריכים כי ההיענות מצד משרדי הפרסום והמדיה תהיה גדולה והטורניר צפוי לכלול כ-20 קבוצות. כנהוג במשחקי קט-רגל, כל קבוצה תורכב מ-6 שחקנים, כל משרד רשאי לשבץ כשחקן גם את אחד מלקוחותיו. הטורניר יתחיל בשלב בתים אליו יחולקו כל הנבחרות אשר נרשמות לטורניר. לאחר שלב הבתים יחל שלב "נוק-אאוט" שבסופו ארבע הנבחרות המנצחות ישחקו באירוע פיינל-פור חגיגי שיכלול הענקת גביעים והענקת כרטיסי טיסה לקבוצה המנצחת.

יגאל בראון, מנכ"ל האיגוד והבצפר: "אנחנו עדיין זוכרים בערגה את הקופה ברנז'ה שהתקיימה לפני כמה שנים… תעשיית הפרסום הפגינה הרבה יצירתיות על המגרש. אנחנו שמחים לחדש את המסורת ורוצים לראות את התחרות בענף יוצאת ממגרשי הקקטוס למחוזות חדשים. אני מקווה לראות את כל עובדי המשרדים מגיעים לעודד".

קופה ברנז'ה 2004, צילום: מעריב
קופה ברנז'ה 2004, צילום: מעריב

ירון בר, סמנכ"ל המסחר ב-ONE: "יהיה זה רק טבעי שגוף כמו ONE, אשר משלב בין תקשורת, פרסום וספורט, ייזום ויפיק טורניר כדורגל איכותי עבור משרדי הפרסום. אנו מחכים בכיליון עיניים לפתיחתו של הטורניר, ומקווים שהתחרות על המגרש תהיה שווה ואף גבוהה יותר מהתחרות היומיומית בענף. אני רוצה לנצל את ההזדמנות לאחל בהצלחה לכל המשתתפים, להודות לספונסרים שמלווים אותנו ומקווה שנראה את כולם שוב מדיי שנה, במסורת אשר אנו מתחילים בה כעת".

לוח המשחקים יפורסם ב-ONE לאחר סגירת ההרשמה כאשר הטורניר עצמו ינוהל על ידי "מדינת הכדורגל" – מלכ"ר הפועל מזה 10 שנים למען הספורט והחברה בישראל. ההרשמה פתוחה עד לתאריך ה-3.4.16 בכתובת המייל: [email protected].

קופה ברנז'ה - הפוסטר
קופה ברנז'ה – הפוסטר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים