ברגר קינג משיקה סניף בקניון עזריאלי ומחלקת 50 ארוחות וופר בחינם למי שיביא את הרמטכ"ל גדי איזנקוט

ברגר קינג ישראל, תביאו את הרמטכ"ל
ברגר קינג ישראל, תביאו את הרמטכ"ל

תביאו "פלאפל" תקבלו המבורגר: רשת 'ברגר קינג' (Burger King) ממשיכה עם שלל המבצעים המטורפים והמדוברים לרגל השקת סניפיה בישראל והפעם, הרשת עתידה להשיק החל ממחר מבצע מיוחד לרגל השקת סניף ברגר קינג הכשר בקניון עזריאלי שנפתח היום (11.4) בשעה 18:00.

ברגר קינג - מבצע בקניון עזריאלי
ברגר קינג – מבצע בקניון עזריאלי

סניף עזריאלי הוא הסניף הרביעי אותו פותחת הרשת מאז חזרתה המדוברת לישראל. כמו סניף דיזנגוף סנטר שנפתח לפני כשבוע, גם סניף עזריאלי יהיה כשר. בהמשך, צפויה לפתוח הרשת את הסניף הראשון שלה מחוץ לת"א, במרכז ישפרו החדש בבאר שבע.

במסגרת קמפיין ההשקה של סניף עזריאלי, שנעשה באמצעות משרד הפרסום לצעירים 'טינק' (teenk) של יניב ויצמן, מתמקדת הרשת בקהל יעד של חיילים ובפרט אלו שפוקדים את קניון עזריאלי. המהלך החדש שמושק תחת הכותרת 'תביאו את הרמטכ"ל' יושק בשיתוף פעולה עם אתר 'חיילים מצייצים' של נדב פריד ומזמין את חיילי וחיילות בסיס הקריה להגיע לסניף החדש עם מפקדיהם בדרגות זוטרות ובכירות ולקבל ארוחות בחינם וזאת בהתאם לדרגה.

חייל שיצליח להביא את הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, יזכה ב-50 ארוחות במתנה, וגם בדרגות זוטרות יותר לאורך כל שרשרת הפיקוד של צה"ל; החל מדרגת סגן משנה (ארון אחד) ועד הפלאפלים של דרגות הקצונה הבכירות של צה"ל עם הטבות בהתאמה. מי שיצליח להביא תת אלוף יזכה ב-10 ארוחות וופר, מי שיביא אלוף יזכה ב-25 ארוחות וופר וכאמור מי שיצליח להביא את הרמטכ"ל עצמו, יזכה בג'קפוט – 50 ארוחות מלאות בחינם. לקבלת ההטבות יש להשתמש באפליקציית ברגר קינג (BK ISRAEL).

ברגר קינג ישראל
ברגר קינג ישראל

את מערך יחסי הציבור של ברגר קינג בישראל מובילה סוכנות היח"צ ג'ינג'ר תקשורת ושיווק יצירתי של מור שובבו הראל. מערך הפרסום באמצעות משרד מקאן תל אביב ואת נוכחות הפייסבוק של המותג מנהלת סוכנות Smoyz (סמויז). את מערך השיווק של ברגר קינג מובילה שרה בסנינו (סמנכ"לית השיווק) לצידו של ארז אגמון (מנהל שיווק).

ברגר קינג עזריאלי
ברגר קינג עזריאלי

קרדיטים
משרד פרסום: Teenk מנכ"ל ובעלים: יניב ויצמן משנה למנכ"ל: ענת בן טוב סמנכ"ל תוכן וקריאייטיב: גלי שוורץ קריאייטיב: אורי אגמון מנהל מחלקת מדיה: שחר אור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. למבצע כזה קוראים, טובות הנאה. למי שנותן את המבצע הזה, קוראים לשחד עובד ציבור ולמי שמקבל את ההטבה, קוראים לקיחת שוחד.
    אבל הייי למי אכפת…….

  2. ואם אתה נגד אתה מקבל..?
    יכלו באותה מידה לעשות קמפיין "אישה! תביאי גבר איתך ותקבלי וופר חינם".
    זה לא היה עובר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים