סופי מלניק אמיתי מיהושע\TBWA תשמש כמנהלת שיווק של אאוטבריין במדינות נבחרות

סופי מלניק אמיתי. צילום: עופר חג׳יוב
סופי מלניק אמיתי. צילום: עופר חג׳יוב

אחרי שנתיים כסמנכ"לית האסטרטגיה של משרד הפרסום יהושע\TBWA, סופי מלניק אמיתי מסיימת את תפקידה במשרד הפרסום ונבחרת לאייש את תפקיד מנהלת השיווק של חברת המלצות התוכן אאוטבריין (Outbrain) הישראלית של ירון גלאי. במסגרת תפקידה, כמנהלת השיווק של אאוטבריין בישראל; APAC ו-EEMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), תנהל מלניק אמיתי את הפעילות השיווקית של אאוטבריין בישראל, במזרח אירופה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור ויפן.

על פי אאוטבריין, העסקתה של מלניק אמיתי נעשית במקביל לתכניות שמגבשת אאוטבריין לשלב הצמיחה הבא שלה. אאוטבריין מגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה ליותר מ-557 מיליון משתמשים ייחודיים ברחבי העולם. כך נמסר.

סופי מלניק אמיתי
סופי מלניק אמיתי

למלניק אמיתי, בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מבית הספר HEC לתעשייה וניהול בפריז, ניסיון נרחב בעולם השיווק והפרסום עם כ-17 שנות ניסיון, בהן כיהנה כאמור כסמנכ"לית אסטרטגיה ביהושע\TBWA ועבדה בין היתר עם משרדי הפרסום מקאן אריקסון ו-JWT תאילנד.

איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין, אמר: "סופי היא אשת שיווק ואסטרטגיה מנוסה ומוכשרת. היא רכשה את כישוריה בדיוק בתעשייה שבה אנו פועלים, בכל תחומי הפרקטיקה השיווקית, הן בשווקים מתעוררים והן בשווקים מסורתיים. היא מצטרפת לחברה ברגע מכריע באבולוציה של המותג שלנו. אנו מרוצים מתוצאות החיפוש לתפקיד זה".

סופי מלניק-אמיתי ציינה: "אני נרגשת לקראת ההזדמנות הזו. החלטתי להצטרף לאאוטבריין מכיוון שמדובר בחברה מדהימה שממשיכה לחדש ולעצב תעשייה שלמה. אני מקווה לתרום מניסיוני לצוות המוכשר במטרה להתפתח ולקדם את הסיפור הייחודי של אאוטבריין ולהוות השראה לשוק ולקהלים בכל רגע נתון".

חברת אאוטבריין (Outbrain) הישראלית שהוקמה ב-2006 ע"י ירון גלאי, נחשבת לאחת השחקניות המרכזיות בעולם המלצות התוכן לצד המתחרה המרכזית – טאבולה (taboola) של אדם סינגולדה. על פי נתוני החברה, אאוטבריין מספק כיום למעלה מ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ללמעלה מ-557 מיליון גולשים ייחודיים מסביב לעולם.

אאוטבריין שגייסה עד כה כ-100 מיליון דולר מקבוצות משקיעים, פועלת ממטה החברה שממקום בניו יורק ומשלוחות נוספות מסביב לעולם, ביניהן אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל. מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין הוא אילן צינמן ומשרד יחסי הציבור של אאוטבריין בישראל הוא 'אייזנברג אליאש' של אמיר אייזנברג ושי אליאש.

בתמונה: סופי מלניק אמיתי. צילום: עופר חג'יוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים