Very Happpy: רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף עם תקציבים חדשים

בוטיק הפרסום Happy
בוטיק הפרסום Happy

משרד הפרסום והתוכן Happpy שהוקם רק לפני כחודש על ידי צמד הפרסומאים רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף ממשיך לצבור תקציבים חדשים. במסגרת הפרויקט הראשון של Happy שעלה לאוויר בחג פורים האחרון, כיכב ראש עיריית תל אביב יפו מר רון חולדאי בסרטון מיוחד של העירייה, במסגרתו התחפש לכבוד החג לדמותה של מירי פסקל אותה מגלם אילן פלד. המהלך של Happpy הפך לויראלי ברחבי הרשת עם מאות אלפי צפיות בתוך 48 שעות, וזאת ללא השקעה ברכש מדיה, כך נמסר.

לוגו Happy
לוגו Happy

למזבלה נודע כי המשרד קיבל לידיו לאחרונה מספר תקציבים חדשים, ביניהם את הטיפול במותג העגלות האיטלקי Peg Perego ומותג צעצועי ההתפתחות מס' 1 בעולם VTECH מבית פופיק, מותג האופנה לילדים מינימליסט, הבלט הישראלי, קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית, רשת האוכל הישראלי פלאפל בריבוע, מותג התיקים הצרפתי Brontibay, חברת ציוד המטבחים קירוסקאי-פלבם (האיחוד של קירוסקאי ופלבם מטבחים), דיאמנט צעצועים, תיאטרון אנסמבל כאן. וכאמור תקציב עיריית תל אביב בפרויקטים מיוחדים בו מטפל המשרד.

כרמל כמאל אבוזלף ורפי טל נחשבים לצמד פרסומאים עם ותק נרחב ומוערך בענף. "המשרד הוקם במטרה לשנות את הדרך בה מותגים שומרים על קשר עם צרכנים. כשמטרת העל היא ליצור מהלכי תוכן חוצי פלטפורמות, כאלה שירגשו, יצחיקו ויעניינו את קהלי היעד ובדגש על המדיה הדיגיטלית שהיא המדידה והאפקטיבית ביותר במדד החזר ההשקעה" כך מסרו.

אבוזלף מגיע עם ניסיון של 10 שנים בפרסום, הוא נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים והמעוטרים בענף. בעברו שימש כמנהל קריאייטיב בכיר בגיתם BBDO, סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA וארטדרייקטור בכיר בשלמור אבנון עמיחי ובגלר נסיס. אבוזלף הוביל קמפיינים רבים למותגים מובילים כמו חיש גד-מפעל הפיס, טמבור, שטראוס, דפי זהב, נטוויז'ן, פפסי ועוד.

רפי טל מגיע עם ניסיון של 13 עשיר בניהול לקוחות ואסטרטגיה מזה 13 שנים. לאחרונה פרש מתפקידו כסמנכ"ל הלקוחות בענבר מרחב g ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת הפרסום של קבוצת g, בעברו היה סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי. טל הוביל מהלכי פרסום ללקוחות מובילים במשק כמו בנק הפועלים, רשת סטימצקי, קבוצת רקיט בנקיזר (נורופן, דורקס ועוד), קבוצת הרכב קרסו (ניסאן), רשת הצעצועים טויס אר אס ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים