לאנשים גולשים: אתר הארץ יהיה זמין לקריאה מלאה ללקוחות רשת ארקפה

ארקפה, הארץ
ארקפה, הארץ

אתר 'הארץ' חובר לשיתוף פעולה מעניין עם רשת בתי הקפה ארקפה (Arcaffe) ובייקרי, במסגרתו החל מהשבוע, יוכלו לקוחות בתי הקפה ליהנות מגישה מלאה וקריאה חופשית של כל הכתבות שמופיעות באתר הארץ שבשגרה פתוחות למנויים בתשלום בלבד. את הכתבות ניתן יהיה לקרוא באתר הארץ בלפטופ, בטאבלט ובאפליקציית הארץ למכשירי האייפון והאנדרואיד וזאת לאחר התחברות לרשת האלחוטית של הסניף. שיתוף הפעולה ימשך עד לסוף 2016.

בנוסף, יקבלו לקוחות ארקפה גם כרטיס זיכוי אישי שיאפשר להם להמשיך לקרוא את תכני הארץ בחינם בדיגיטל למשך חודש. הגלישה החופשית תוענק לבעלי כרטיס המועדון של ארקפה (פארדיסו), שיטעינו אותו בסכום של 100 ש״ח ומעלה. זאת החל מ-10.4 ולמשך חודש.

הארץ
הארץ

אתר הארץ, שנחשב למוביל בישראל בזירה הטכנולוגית והחדשנות, היה הראשון בישראל שהציע את תכניו בתשלום בדיגיטל וזאת במסגרת חומת התשלום שנפרסה ב-2013. באחרונה קבעו ב'הארץ' אבני דרך תקדימיות נוספות, כאשר היו הראשונים בישראל להצטרף לשירות המאמרים המידיים של פייסבוק ואף החלו בחסימה מלאה של גולשים שמשתמשים בתוסף חוסם הפרסומות 'אדבלוק' וזאת במסגרת ניסוי מצומצם, שעל פי גורם ב'הארץ' מניב תוצאות חיוביות.

על פי הנתונים שנמסרו, באתר מבקרים מדי חודש כשלושה מיליון גולשים ייחודיים, כאשר המנויים הדיגיטליים נחשפים לכל התכנים ללא הגבלה. מנוי בהארץ מאפשר גישה לתכני העיתון במחשב ובטאבלט וכן באפליקציות ייעודיות לסמארטפונים וטאבלטים ומוצע בעלות של 4.90 ש״ח בחודש הראשון ולאחר מכן 39.90 ש״ח בחודש, או 399.90 ש"ח בשנה הראשונה.

מותג בתי הקפה ארקפה נוסד בשנת 1995 במטרה להביא לישראל לראשונה את בשורת האספרסו בר האיטלקי, קפה פרימיום טרי לצד מאפים איכותיים וכריכים מהמטבח האיטלקי. כרטיס Paradiso (פארדיסו) הוא כרטיס אותו טוענים בכסף ואשר השימוש בכסף הטעון בו מקנה 10% הנחה על כל התפריט (לא כולל ארוחות בוקר ועסקיות, ללא כפל מבצעים). את מערך יחסי הציבור של הרשת מוביל משרד היח"צ זאביק דרור.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים