עדי סופר תאני וחברת פייסבוק ישראל צריכות לחשוש מכניסתו של ח"כ יהודה גליק לתפקיד

יהודה גליק, וחברים
יהודה גליק, וחברים

שר הביטחון משה בוגי יעלון, הודיע היום על התפטרותו מהממשלה ופרישתו הזמנית מהחיים הפוליטים לאור הצטרפותו של ליברמן. מחליפו של יעלון בכנסת יהיה יהודה גליק, איש ימין המזוהה עם קידום מאבק הר הבית ועשייה למען יהודים ברחבי העולם, ששובץ במקום ה-33 ברשימת הליכוד לכנסת.

גליק (50) תושב עתניאל שבדרום הר חברון, שימש בעבר במגוון תפקידים במשרד הקליטה, לרבות שליח במדינות חבר העמים ונחשב למקורב של יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת וח"כ מטעם הליכוד. את תפקידו במשרד הקליטה עזב גליק על רקע תוכנית ההתנתקות. מאז הפך גליק לדמות המזוהה ביותר עם המאבק לעליית יהודים להר הבית ולקידום זכות התפילה שלהם באתר הקדוש, גליק אף נבחר לאחרונה במסגרת סקר מיוחד לאחת הדמויות המשפיעות ביותר במגזר הדתי בפייסבוק.

הסתה נגד גליק בפייסבוק
הסתה נגד גליק בפייסבוק

באוקטובר 2014 ניצל גליק מניסיון התנקשות מחוץ למרכז מורשת בגין בירושלים, שם נפצע קשה ולאחר חודשים של שיקום הצליח להתאושש וחזר לפעילות. בשנים האחרונות הפך גליק לאחת הדמויות השנואות והמושמצות ביותר בקרב גורמים פרו-פלסטינים והפך ליעד מרכזי בהסתה האלימה ברחבי הרשת החברתית 'פייסבוק'.

עם מאות סטטוסים וכרזות שקראו לרציחתו שעלו בעמודי ההסתה בפייסבוק באין מפריע, ניסה גליק ביחד עם אחיינו שי, לפנות אינספור פעמים לחברת פייסבוק ישראל ולמנכ"לית עדי סופר תאני, במטרה שתפעל כנגד ההסתה ותסיר את העמודים והפרופילים המסיתים.

חברת 'פייסבוק ישראל' התעלמה באופן סיסטמטי מפניותיהם המרובות של משפחת גליק, שטענה פעם אחר פעם שאין מקום לתכני הסתה בפייסבוק. במרץ 2016 ולנוכח אוזלת ידה של פייסבוק, שי (שמאי) אחיינו של גליק, אף הגיש תלונה במשטרה כנגד מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, על הסתה, אולם גם לאחר הגשת התלונה חברת פייסבוק המשיכה להתעלם, והקריאות לרציחתו של גליק המשיכו. בהמשך פנו בני משפחתו של גליק ליועץ המשפטי לממשלה, וגם אז דבריהם נפלו על אוזניים ערלות.

מעמדו של גליק כאמור השתנה, הוא אינו עוד פעיל הימין ה"תמהוני והקיצוני" שמתדפק על דלתותיהם של חברת פייסבוק עם תחנונים להסרת תכנים שקוראים לרציחתו. ביום שני הקרוב יכנס גליק לתפקידו כחבר כנסת, וככזה חברת פייסבוק ישראל תאלץ לפעול בצורה נרחבת, מהירה וממוקדת בכדי למגר את ההסתה ברשת החברתית ובפרט ההסתה כנגדו, לבל תמצא את עצמה מתמודדת עם ח"כ עוין ועוצמתי במיוחד, שכבר הוכיח בעבר עד כמה רחוק הוא ופעיליו הרבים מוכנים ללכת בשביל למנוע פגיעה ביהודים בארץ ובעולם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. בהתחשב שבשנתיים האחרונונת אתה מבטיח/חוזה 3 פעמים בחודש שפייסבוק תשלם/פייסבוק תיסגר/פייסבוק תתנצל/פייסבוק תפצה/פייסבוק תתקפל "וחסר להם אם לא" ובינתיים שום דבר מהתחזיות ההזויות האלה לא היה קרוב למימוש, לא הייתי לוקח את הדברים שלך ברצינות.

  2. אולי כדאי לארגן עצומה בדרישה מ פייסבוק להפסיק את כל ההסתה נגד יהודים באתר ולאו דווקא נגד גליק. ולשלוח אליו את העצומה ולתת לו רוח גבית להלחם באתר הצבוע הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים