בזכות לאומי דיגיטל: מיטל שירן הראל, מנהלת השיווק של בנק לאומי היא אשת השיווק של חודש מאי 2016

מיטל שירן הראל, בנק לאומי קרדיט: אילן בשור
מיטל שירן הראל, בנק לאומי קרדיט: אילן בשור

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי מודיעה הבוקר כי בחרה במיטל שירן הראל, מנהלת השיווק של בנק לאומי כאשת השיווק של חודש מאי 2016, הבחירה בהראל היא בזכות חלקה המרכזי בהובלת בנק לאומי כחלוץ בזירת הבנקאות הדיגיטלית בישראל.

הבחירה בהראל מגיעה במקביל להכרזתה הבוקר של תמר יסעור, ראש החטיבה לחדשנות דיגיטלית בבנק לאומי על השקת מותג בנק דיגיטלי ווירטואלי חדש בשם 'פפר' (Pepper) מבית לאומי, וזאת במסגרת שיחה שנערכה עם עורך TheMarker סמי פרץ, במסגרת כנס כלכלה שיתופית של דה מרקר. את פפר מבית לאומי תוביל המנכ"לית לילך בר דוד. הבנק האינטרנטי פפר יפעל במתכונת חדשנית ודיגיטלית בלבד ולא יגבה עמלות רגילות מלקוחותיו.

מתוך אתר בנק Pepper: "פפר מקבוצת לאומי קם כדי לענות על ציפייה גדולה מאוד מהבנקאות של המחר, וליצור חווייה אחרת, חכמה ומתקדמת שתאפשר לכל אחד לנהל את הכסף שלו בצורה שקופה והוגנת. Pepper מורכב מחבורת אנשים שחיים, נושמים ומדברים טכנולוגיה, בנקאות ועיצוב: אנשי טכנולוגיה ופיתוח מובייל לצד אנשי שיווק ותוכן, אנשי product ושירות לצד מעצבי UX/UI ועוד. Pepper כולו במובייל, ללא עמלות על ניהול החשבון ועם יכולות טכנולוגיות חדשניות המשלבות UI ו-UX ברמה הגבוהה ביותר."

סרטון התדמית של בנק פפר

כזכור, בנק לאומי היה הראשון לזהות את הפוטנציאל בזירת הבנקאות הדיגיטלית כבר בשנת 2009, עם השקת 'לאומי דיגיטל'. בשנים האחרונות, עם ההבשלה הטכנולוגית הנדרשת, הצליח לאומי ליצוק תוכן ממשי אל תוך ההבטחה הדיגיטלית של המותג. הדבר נעשה באמצעות רצף של מהלכים שיווקיים שתמכו בהשקת מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים שפותחו בלאומי, אשר יצרו ערך ותועלת ממשית ללקוחות הבנק.

לאומי דיגיטל
לאומי דיגיטל

בכך, מוביל לאומי קו אסטרטגי מבודל, במסגרתו מונגשת ללקוחותיו בנקאות חכמה, פשוטה ויעילה, הזמינה מכל מקום ובכל זמן ומשתלבת היטב בחיי היום יום. אסטרטגיית המותג, אותה מובילה שירן הראל, ממנפת היטב את היתרונות והתועלות שמציע העולם הדיגיטלי בכלל והבנקאות הדיגיטלית בפרט. בזכות אסטרטגיה זאת הצליח לאומי להעמיק משמעותית את ההובלה התדמיתית בערך הדיגיטליות בהשוואה למתחרים.

יתרה מכך, על פי הנתונים שנמסרו לועדת השיווק עולה כי האסטרטגיה השיווקית של הבנק הובילה לגידול חסר תקדים בהיקף השימוש בשירותים הדיגיטליים על ידי לקוחות הבנק, כאשר כיום למעלה מ- 60% מלקוחות לאומי משתמשים בערוצים הדיגיטליים לצורך ביצוע פעולות בנקאיות.

שיקולי ועדת השיווק: "מיטל שירן הראל מובילה בשנים האחרונות מהלך שיווקי-תקשורתי שיצר תפיסה חדשה בקרב ציבור הלקוחות. לאומי גובר על מתחריו באופן עקבי בקטגוריית הדיגיטל והצליח לרשום הישגים משמעותיים בכל הקשור לשימוש בבנקאות הדיגיטלית ובתפיסה של הבנק ביחס למתחרים. הבחירה בשירן הראל נולדה בזכות התוצאות המרשימות של מהלך 'דיגיטל זה לאומי' והאסטרטגיה העקבית שהפכה את לאומי למוביל בתחום הדיגיטל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים