בלונד 2.0 חוגגת עשור ומשיקה עם רוברט סקובל סוכנות יח"צ ייעודית לתחום ה-VR

מייסדי בלונד 2.0 עם רוברט סקובל
מייסדי בלונד 2.0 עם רוברט סקובל

סוכנות הדיגיטל PR הבינלאומית 'בלונד 2.0' (Blonde 2.0) של איילת נוף ומוטי פאר ציינה בתחילת השבוע עשור לפעילותה באירוע מתוקשר בו נכחו עשרות מנכ"לים של חברות טכנולוגיה וקרנות הון סיכון, ביניהם; מולי ליטבק, משה חוגג, ארז אלוביץ, נציגי משרד החוץ, ווייבר, סטורדוט, אפלייד מטיריאלס, קרן רודיום, קרן סמסונג ונצ׳ורס, קרן פיטנגו וקרן סינגולריטים.

איילת נוף ומוטי פאר
איילת נוף ומוטי פאר

בלונד 2.0, סוכנות יח"צ עטורת פרסים שהשיקה בשנה שעברה גם שלוחה בארצות הברית, מתמחה בשיווק ויחסי ציבור לחברות סטארט-אפ, קרנות פיננסיות וחברות אנטרפרייז שמעוניינות לקבל חשיפה בחו״ל. לחברה כ-70 לקוחות ובין לקוחותיה הבולטים ניתן למצוא את קרנות ההון סיכון רודיום, סינגולריטים וטיטניום; Sirin Labs, שהשיקה לאחרונה טלפון חכם בעל אבטחה צבאית בשווי $14,000, וייבר, שנרכשה על ידי ראקוטן היפנית; סטורדוט, שנבחרה לחברה המבטיחה לשנת 2015 ע״י מגזין פורבס, ואפליקציית Yo, שעוררה סערה תקשורתית במהלך 2014.

במסגרת אירוע העשור, הכריזה החברה כי היא משיקה יוזמה חדשה בתחום ה-Virtual Reality (מציאות מדומה), שנחשב לאחד הטרנדים המדוברים ביותר כיום בעולם.

היוזמה החדשה שמושקת תחת השם VR-PR ובשיתוף פעולה עם רוברט סקובל (Robert Scoble), בלוגר אמריקאי מוביל ו'אוונגליסט טכנולוגי', תאפשר ללקוחות הנוכחיים והעתידיים של החברה בתחומי המציאות המדומה והמציאות הרבודה (AR) לקבל שירות יח״צ ייחודי שיכלול גם את ייעוצו והנחייתו של רוברט סקובל שחרט על דגלו להוביל את תחום ה-VR.

לסקובל מיליוני עוקבים מתחומי הטכנולוגיה וההשקעות והוא נחשב לאחד השמות המוכרים בתחום. יש לציין כי לבלונד 2.0 כבר ישנם לקוחות בולטים בתחום ה-AR-VR בין היתר אינפיניטי אוגמנטד ריאליטי, אינספשיין של בני ארבל ודנה פורטר וחברת ספלאש.

״לאחר עשור של פעילות מוצלחת עבור מאות סטארטאפים וחברות הייטק, רצינו להודות לחברים הרבים שליוו אותנו לאורך הדרך״ אמר מוטי פאר, המנכ״ל המשותף של החברה. ״אלו היו עשר שנים שבהם צמחנו והתפתחנו, וזכינו לעזור לאלפי יזמים מוכשרים. כולי תקווה שגם בעשר השנים הבאות נזכה לעבוד בשיתוף עם החברות המובילות בשוק הטכנולוגיה, בארץ ובעולם, ולהמשיך ליצג את ישראל כמעצמת הייטק״.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים