אחרי שנרכשה ע"י RNTS, אינראקטיב הישראלית משיקה סניף חדש בבייג'ינג

אינראקטיב
אינראקטיב

חברת הפרסום במובייל הישראלית אינראקטיב (Inneractive), שנרכשה במרץ השנה על ידי 'RNTS מדיה' הגרמנית בכ-72 מיליון דולר, מודיעה על פתיחת סניף חדש, החמישי במספר והפעם בבייג'ינג, סין. הסניף הסיני מצטרף לסניפים בלונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו והסניף הישראלי, המשמש גם כמטה הנהלת החברה. בסניף הסיני יועסקו 5 עובדים עד לסוף 2016.

הסניף בסין נפתח בהתאם ליעדי הצמיחה של החברה הכוללים חדירה לשווקים חדשים ומתפתחים והגדלת מצבת כח האדם. פתיחת הסניף מתקיימת במקביל להשלמת הליכי המכירה לחברת RNTS שרכשה את אינראקטיב בסכום של כ-70-80 מיליון דולר, ובהתאם לסיכומים לפיה אינראקטיב שומרת על עצמאותה העסקית בשנים הקרובות.

יוני ארגמן
יוני ארגמן

חברת אינראקטיב מצליחה להציג נתוני צמיחה גבוהים בהרבה מקצב הצמיחה של כל עולם הפרסום במובייל בו היא פועלת. את שנת 2016 היא צפויה לסיים עם צמיחה של למעלה מ- 100% לעומת שנת 2015. עד כה חתמה אינראקטיב על 3 עסקאות עם חברות מובילות ודומיננטיות בענף הסלולר הסיני המפתחות אפליקציות ומספקות כלי פיתוח למפתחים בעולם האפליקציות בהן iHandy, Cheetah Mobile ו-Apus.

השוק הסיני, אליו נכנסת כעת אינראקטיב לפי נתוני מרקטווצ' הוא אחד השווקים הצומחים ביותר בעולם עם 574 מיליון משתמשים סלולריים בשנת 2015 וצפי של 704 מיליון משתמשים עד לשנת 2018, כשכל משתמש, מחזיק בממוצע ב-3 מכשירים סלולריים. המכירות דרך ערוצי תקשורת דיגיטליים מוערכים בכ-506 מיליארד דולר וצפויים לשלש את עצמם עד לשנת 2019. מפרסמים השקיעו בשנת 2016 מעל 22 מיליארד דולר, פי 3 מאשר בשנת 2014 והצפי הוא להכפלה של הסכום עד לשנת 2020. השימוש במדיה הסלולרית גדל ב-2016 בשיעור של 68% אפילו מהיר יותר מקצב הגידול בשוק האמריקני.

יוני ארגמן, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה עסקית באינראקטיב: "זה לא חדש שהשוק הסיני הוא מהצומחים בעולם והאתגר להשתלב בשוק עם תרבות וחוקי משחק שונים כל כך עצום. אנחנו מגיעים לשוק הסיני עם הרבה מאוד ביטחון במוצר וביכולת שלנו להוסיף ערך לכל מי שיעבוד אתנו. אני מאמין שהנוכחות הפיזית וגיוס עובדים מקומיים יסייעו לנו להעמיק את דריסת הרגל שלנו ולצמוח בקצב מהיר יותר בשוק זה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים