משרד היח"צ 'דולפין' של ענת שור זוכה בתקציבים חדשים; ננוצ'קה, תעשיידע ועמותת הכוריאוגרפים

ענת שור, דולפין יחסי ציבור
ענת שור, דולפין יחסי ציבור

משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' של ענת שור, שחתם באחרונה גיוס כספים מוצלח של למעלה מ-290 אלף ש"ח עבור עמותת 'משמר בעלי החיים' מודיע על שורה של תקציבים חדשים שהצטרפו לשורת לקוחות המשרד.

רון שור, דולפין
רון שור, דולפין

בין התקציבים החדשים; מסעדת 'ננוצ'קה' הטבעונית של ננה שרייר, הפקות "הנווד ודברים שכאלה" – בית לאמנות צעירה ולא שגרתית, תעשיידע (תעשייה למען חינוך מתקדם), עמותת החינוך מיסודה של התאחדות התעשיינים. תעשיידע עוסקת בחיבור שבין תעשייה ועסקים לבין החינוך בישראל ומפעילה פרויקטים בכל רחבי הארץ למאות אלפי תלמידים ובשיתוף עשרות מפעלים ותעשיינים.

ותקציב היח"צ של עמותת הכוריאוגרפים, ארגון גג ליוצרי מכון עכשווי בישראל (ע.ר) המשמש בית לכ-80 כוריאוגרפים ומספק שירותים מקצועיים לקידום ועידוד יוצרי ויצירת המחול בישראל.

'דולפין' הוקמה בשנת 1994 על ידי ענת שור, כחברת יח"צ בוטיק שמתמחה בבניית אסטרטגיה תקשורתית, ניהול מערך דוברות ויחסי ציבור וניהול משברים וקשרי ממשל. במסגרת פעילותה הובילה 'דולפין' את מערך היח"צ של מאבק המורים על מעמדם ושכרם ב-2007 וסייעה למערך היח"צ של התאחדות הסטודנטים במחאה החברתית של קיץ 2011 (מחאת J14).

בין לקוחות דולפין בעבר ובהווה: המרכז האקדמי רופין, דלתות פנדור, חושן – חינוך ושינוי, בית צבי, תיאטרון הסימטה, תנו לחיות לחיות, Wave Digital ונוספים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. הכי הכל מהכל לענת ודולפין הכי הכי – כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים